مهدی خاکپور دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

روز ولنتاین روزی خاص در گوشه و اطراف جهان است. هر سال در 14 فوریه، بسیاری از مردم به تبادل کارت های عشق، آب نبات شیرین، هدیه و گل های زیبا ویژه ولنتاین این روز را جشن میگیرند.

روز ولنتاین روز جشن با قلب و ترک کار و نگرانی و تمرکز کامل برای گذراندن وقت با عشق خود است. هنگامی که سخن از چنین روزی به میان می آید مگر می شود شیرینی قلبی را برای این روز فراموش کرد!

اگر شما در جستجوی ایده های جالب و شگفت انگیز برای یار خود در این روز هستید جای خوبی آمده اید زیرا ایده های خوبی را برایتان آورده ایم.

در اینجا دسرهای زیبا و خیلی خوشمزه برایتان قرار داده ایم که مطمئن هستیم هر کسی با دیدن آن لبخند روی لبهایش قرار میگیرد.به ما اعتماد کنید. با ایده های جالب در روز ولنتاین باعث تعجب یار خود شوید.

 

1. توت فرنگی قلب پای به مناسبت روز ولنتاین

این پای توت فرنگی با قلب هایی که روی آن قرار دارد بسیار جالب است. این دسر یک ایده عالی برای روز ولنتاین ،برای نشان دادن عشق خود به خانواده خود است.

 

آموزش دسرهای رمانتیک

 

آموزش دسرهای رمانتیک

 

آموزش دسرهای رمانتیک

 

آموزش دسرهای رمانتیک

 

2. خانه ساخته شده به شکل قلب کیک بدون پان شکل قلب

آنها می گویند عشق شیرین است، اما به نظر می رسد این کیک شیرین تر و خوشمزه تر است. ما به شما توصیه می کنیم برای تهیه این کیک منحصر به فرد به شکل قلب برای تحت تاثیر قرار دادن عشق خود که زیبا و شگفت انگیز است.

لازم نیست برای تهیه این کیک ظرف خاصی به شکل قلب تهیه کنید چون شما سالی یکبار می خواهید از آن استفاده کنید. ما به شما دستوالعملی جالب و زیبا برای تهیه کیک قلبی ارائه خواهیم کرد.

 

آموزش دسرهای رمانتیک



شارژ سریع موبایل