میترا جلالی شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

فیلم سینمایی موزیکال در جنگل( Into the Woods ) محصول جدید والت دیسنی در روز کریسمس 2014 میلادی (دی ماه 1393) روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

مریل استریپ بازیگر زن 64 ساله که تاکنون سه بار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده است، در این فیلم موزیکال در نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازد.

در این فیلم بازیگران دیگری از جمله آنا کندریک (سیندرلا)، لیلا کرافورد (شنل قرمزی)، دانیل هاتل استون (جک و لوبیای سحر آمیز)، جانی دپ (گرگ شنل قرمزی) و کریس پاین (شاهزاده سیندرلا) به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 فیلم «در جنگل» محصول جدید دیسنی
 

داستان درباره یک نانوای بی فرزند و همسرش (امیلی بلانت) است که راهی سفری در جنگل می‌شوند تا با جادوگری (مریل استریپ) که خانواده آنها را طلسم کرده روبرو شوند و خود را از این نفرین رها کنند. آن‌ها در این سفر با راپونزل (Mackenzie Mauzy)، سیندرلا  (Anna Kendrick)، جک و لوبیای سحرآمیز (Daniel Huttlestone) و دیگر شخصیت‌های قصه‌های پریان کلاسیک برخورد می‌کنند.

جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش گرگ داستان «شنل قرمزی» و مریل استریپ نیز در نقش جادوگر بازی میکنند. همچنین جک گیلنهال و کریس پاین نیز به ترتیب در نقش شاهزاده داستان «سیندرلا» و شاهزاده داستان «راپونزل» ایفای نقش می‌کنند.

امیلی بلانت نیز در این پروژه به عنوان همسر مرد نانوا ایفای نقش میکند و تریسی اولمان نیز در «در جنگل» در نقش مادر جک غول کش بازی میکند.

همچنین راب مارشال؛ کارگردان فیلمهای سینمایی موزیکالی مانند شیکاگو  , نه: (Nine) نیز ساخت فیلم سینمایی موزیکال «در جنگل» را برعهده دارد و جیمز لپاین نیز فیلمنامه لین پروژه را مینویسد.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل