ندا نیک روش شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

آیا اندام شما به شكل سیب است؟

نه خیلی تنگ، نه خیلی آزاد

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


هر كاری می‌خواهید انجام دهید اما توجه همه را به شكم‌تان جلب نكنید. اگر لباسی بپوشید كه روی قسمت شكم طرحی متفاوت داشته باشد یا خیلی تنگ باشد كاری كه نباید را انجام داده‌اید. در عوض سراغ مدل‌های نسبتا آزاد بروید. استفاده از مدل‌های خیلی آزاد و بدون برش هم برای شما ممنوع است چون بدن‌تان را بدون فرم می‌كند. به این مدل‌ها دقت كنید، گزینه‌های مناسبی برای اندام شما هستند.

شناسایی سیب‌ها

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!
 

افرادی كه اندام‌شان اصطلاحا به سیب شبیه است، شكم و شانه‌هایی پهن دارند درحالی كه دست‌ها و پاهای‌شان لاغرتر از سایر اجزای بدن‌شان است. البته لازم نیست حتما شكم كسی خیلی بزرگ باشد تا جزو سیب‌ها به حساب بیاید. همین كه بالا تنه بزرگ‌تر از پاها باشد، كافی است. اگر علائم بالا را در خودتان می‌بینید خوب است به این مدل‌ها نگاهی بیندازید.

مراقب انتخاب‏های‌تان باشید

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!
 

حواس‌تان باشد كه فقط برش یا طرح متفاوت روی قسمت شكم نمی‌تواند جلب‌توجه كند، بلكه استفاده از یك كمربند پهن روی لباس هم اشتباه است. اگر تا امروز عادت داشتید روی لباس‌های‌تان كمربند پهن ببندید، پیشنهاد می‌كنیم از حالا به بعد در این كارتان تجدیدنظر كنید.

 

پف‌دار‌تر از همیشه

پلیسه‌های نجات‌بخش

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


یكی از پیشنهاد‏های دیگر، پوشیدن دامن‌های پلیسه‌دار است. در حقیقت هرقدر پلیسه‌ها و پف دامن بیشتر باشد به‌نفع تناسب اندام است. نكته مهم توجه به جنس این دامن‌هاست. بهتر است پارچه دامن پف‌دار از جنس‌های محكم و شق و رق باشد تا بتواند به بدن شما فرم بدهد.

راسته و تنگ ممنوع است

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


هرقدر پوشیدن دامن‌های پف‌دار برای این افراد خوب است در عوض نباید سراغ مدل‌های راسته و تنگ بروند. همچنین پوشیدن دامن‌های بلندی كه تا مچ پا می‌رسند هم به‌نفع ظاهر این افراد نیست. بهتر است تا حد امكان سراغ مدل‌های تا روی زانو با ویژگی‌های مورد قبلی بروید.

حساس باشید

پاشنه‌دارها؛ بهترین انتخاب

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


معمولا كسانی كه اندام‌شان شبیه سیب است پاهای لاغر و زیبایی دارند. برای همین خیلی مهم است كفش‏هایی بپوشند كه زیبایی پاهای‌شان را نشان دهد. استفاده از كفش‏های پاشنه‌بلند یا لژدار، كفش‌های تخت، صندل‌های بند‌دار همچنین كفش‌های تختی كه به اسم كفش باله شناخته می‌شوند، برای این دسته از افراد كاملا آزادهستند.

این کفش‌ها را كنار بگذارید

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


هرقدر كفش‌های پاشنه بلند یا تخت برای اندام سیب شكل خوب هستند، در عوض حد وسط این دو برای‌شان دست‌كمی از فاجعه ندارد! كفش‌های پاشنه كوتاه توجه را به سمت شكم می‏برد و همه نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌كند. حالا كه در فصل سرما هستیم و خبری از صندل و كفش عروسكی نیست سراغ بوت‌های پاشنه‌دار یا تخت بروید و دور آگ‌ها را خط قرمز بكشید!

نقش اساسی یقه‌ها

فرم‌شناس باشید

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


خیلی‌ها به اشتباه فكر می‌كنند فرم یقه تاثیر خاصی در ظاهرشان ندارد غافل از اینكه یقه‌ها جزء تاثیرگذارترین بخش‌های هر لباسی هستند. هر خانمی باید اول از همه شكل بدنش را بشناسد و بعد هم فرم یقه لباسی كه به او می‌آید را شناسایی كند. یقه مناسب یك گام بزرگ درراستای زیباپوشی است. به این مدل‌ها كه برای سوژه این شماره ما مناسب هستند نگاهی بیندازید.

یقه‌هفت بخرید

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


برای صرفه‌جویی در زمان از این به بعد موقع خرید می‏توانید لباسی كه می‌خواهید را برای فروشنده توصیف كنید. یقه‌های هفتی، یقه‌های عمق‌دار همچنین مدل‌های گرد برای شما مناسب هستند، بنابراین می‏توانید سراغ یقه هفت‌ها بروید.

 

بایدها و نبایدهای انتخاب شلوار

لوله‌تفنگی‌ها ممنوع

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


به‌خاطر داشته باشید هدف نهایی شما ایجاد تناسب است. وقتی شلوار تنگ یا لگینگ می‏پوشید پاهای‌تان كوچك‌تر از قبل به‌نظر می‌رسند و تناسبی كه لازم است با بالا تنه ایجاد شود از دست می‌رود! به همین خاطر تا جایی كه می‌توانید سراغ شلوارهای راسته و حتی دمپا گشاد بروید و دور لگینگ و جین تنگ را خط قرمز بكشید.

توجه به مدل تزئین لباس

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


این روزها روی خیلی از شلوارها كار شده است. نكته‌‌ای كه شما باید به آن توجه داشته باشید جایگاه دكور شلوارتان است. مثلا اگر روی شلوارتان نوار تزئینی كار شده بهتر است این نوار روی قسمت بیرونی پاها باشد نه روی زانوها. چون وقتی دكور شلوار به‌صورت عمودی روی زانوها بیاید پاها لاغرتر به‌نظر می‌رسند.

انتخاب جیب!

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


پیشنهاد ما برای شما انتخاب شلوارهایی است كه روی قسمت پشتی‌شان جیب‌های كار شده دارند. مثلا مدل‌های گلدوزی شده انتخاب‌های خوبی هستند. اگر بغل شلوارتان جیب داشت هم چه بهتر! جیب مثل نوار تزئینی كار می‌كند!

یقه‌های ممنوعه را بشناسید

قایق‏ها ته آب می‌روند

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


هرقدر پوشیدن یقه‌های هفت برای شما خوب است، پوشیدن لباس‌هایی كه یقه قایقی دارند اشتباه بزرگی است. پوشیدن بقیه فرم یقه‌هایی كه باعث پهن نشان دادن شانه‌ها می‌شود هم به همین ترتیب است. مثلا بلوزهایی كه روی سرشانه‌ها را نمی‌پوشانند و در ‌مهمانی‏های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند هم جزء همین دسته هستند.

 

اشتباه رایج این فصل
 
 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!


استفاده از پلیورها و بلوزهای یقه اسكی در این فصل برای گرم نگه داشتن بدن اتفاق ساده‌‌ای است اما شما به‌عنوان كسی كه فرم اندامش را شناخته و باید و نبایدها را می‏داند باید بدانید كه نباید سراغ این یقه بروید! چون پوشیدن لباس یقه اسكی شما را چاق می‌كند و این آخرین چیزی است كه موردنیاز شماست! گاهی باید و نباید‌ها كلافه كننده‌اند اما این قانون‌ها باعث می‌شوند شما بهتر به‌نظر بیایید.

 

 سیب‌ها باید چه بپوشند؟!



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل