ندا نیک روش دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

سه تصویر تیزر از آئوریس هیبریدی (نسخه بنزینی-الکتریکی کرولا در برخی بازارهای اروپایی) نیم رخ سه وجهی مدل های هاچ بک و واگن این خودرو را به همراه تودوزی به روز شده این مدل جدید نشان می دهند.

هاچ بک به روز شده کرولا که در نیمه دوم سال جاری در استرالیا به فروش خواهد رسید به راحتی قابل تشخیص از مدل کنونی آن است چرا که از ظاهری جدید با جلوپنجره نوین و چراغ های جلوی اصلاح شده، هواکش های بازطراح شده پایین تر و قسمت جلوی دارای عمق بهره می برد.

تصاویر منتشر شده از این خودرو قسمت پشت آن را نشان نمی دهند اما گمان می رود ارتقای اندکی در چراغ های عقب و سپر عقب این خودرو اعمال شود تا تا با تغییرات قسمت جلوی آن هماهنگ شود.

اتاق این خودرو نیز از تعدادی تغییر از جمله سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی جدید، عملکرد کنترل دمای بازطراحی شده، پانل تجهیزات اصلاح شده و دریچه های هوای دایره ای شکل بهره می برد.

هم چنین گفته شده که ویژگی های ایمنی جدیدی مانند مجموعه Safety Sense تویوتا که شامل تکنولوژی هایی همچون ترمز شهری اضطراری خودکار، نسخه ای پیشرفته از کروز کنترل انتخابی، هشدار ترافیک پشت، نوربالای اتوماتیکو کمک شناسایی علائم راهنمایی است برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

از بهره گیری این خودرو از خط تولید موتور بنزینی و دیزلی جدید به همراه نیرومحرکه هیبریدی نیز خبر داده شده است. البته تویوتا در استرالیا اعلام کرده هاچ بک کرولا همچنان دارای موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 103 کیلووات و گشتاور 173 نیوتون متر خواهد بود در حالی که میزان بهره وری سوخت آن بهبود می یابد.

 

 تویوتا کرولا فیس لیفت شد
 
 تویوتا کرولا فیس لیفت شد

 



شارژ سریع موبایل