ندا نیک روش سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

همه ما می‌دانیم که وقت، پول و انرژی گذاشتن یک عروس برای بهتربن شدن در روز عروسی یک امر عادی است. در مورد دامادها چطور؟ اخبار اخیر نشان داده که دامادها حتی بیشتر از عروس‌ها برای بهترین بودن در این روز وقت می‌گذارند! اینجا شش ایده برای مرتب بودن داماد‌ها فهرست شده است.
 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها

 
سفید کردن دندان‌ها

دندان‌های سفید و مرواریدی یکی از مهمترین جزییات در عکس‌های عروسی است. به علاوه، دندان‌های سفید شما را خیلی جوانتر نشان می‌دهد. خدمات سفید کردن دندان‌ها به صورت گسترده در دندانپزشکی‌ها، سالن‌های زیبایی و حتی به وسیله خودتان با مواد مخصوص امکان‌پذیر است. برای نتیجه بهتر، خوب است که با یک دکتر دندانپزشک مشورت کنید.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها


صورت

دیگر ماسک‌های صورت فقط مخصوص زنان نیست و چیزی است که مردها هم باید استفاده کنند. بنابر یک  آمار، مراکز پوست و زیبایی این روزها شلوغتر شده و 30 درصد افزایش مشتری و 7.5 درصد هم افزایش رزرو داشته‌اند.  برای دامادها که خودشان را برای روز عروسی آماده می‌کنند هم هست.هیچ کس منکر این نیست که داشتن پوستی شاداب یکی از ملزومات روز عروسی است.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها


یک مدل جدید

اگر بودجه‌تان اجازه می‌دهد، کاشت مو برای کسانی که کمی تاس هستند  اعتماد بنفس فوق‌العاده‌ای به همراه می‌آورد و می تواند تفاوتی را در چهره و احساس داماد در روز عروسی‌اش به وجود آورد. ندیم عودین خان، صاحب کلینیک کاشت موی هالی می‌گوید: «این کار نه تنها یک سرمایه‌گذاری بزرگ است، بلکه خاطرات و عکس‌ها هم عالی می‌شوند و موهای جدید هم برخلاف چیزهای دیگر بعد از روز عروسی  به مدت خیلی طولانی باقی می‌ماند.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها


مرتب کردن ریش‌ها

این روزها، ریش دوباره مد شده است، اما ریش‌های به هم ریخته ونامرتب سن را بالا می‌برد. دیدن یک آرایشگر و مرتب کردن و اصلاح ریش‌ها می‌تواند تغییر زیادی در فرد ایجاد کند. می‌توانید موهای بینی و گوش‌تان را هم اصلاح کنید. باید کمی دل به دریا بزنید.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها
 

مانیکور

این قضیه که دستان عروس و داماد در عکس‌ها هست و از آنها، با آن حلقه‌های زیبا عکس گرفته می‌شود، امری اجتناب‌ناپذیر است. دستان مردها مانند زنان ظریف نیست و از دستان‌شان مانند زن‌ها مراقبت نمی‌کنند. خوب است که به یک سالن بروید و دستان‌تان را با کمی مراقبت و مانیکور زیبا کنید تا دستان جفت‌تان در روز عروسی به زیباترین حالت ممکن برسد و احساس خجالت نکنید. به علاوه، آقادامادها می‌توانند از یک لاک بی‌رنگ برای زیبایی ناخن‌های‌شان استفاده کنند.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها


برنزه کردن

برنزه کردن در میان عروس‌ها معمول‌تر است و باعث می‌شود که در عکس‌ها، داماد‌ها در کنار عروس‌شان رنگ پریده به نظر برسند. یک اسپری برنزه کننده،2-3 روز قبل از عروسی یا استفاده از کرم‌های برنزه‌کننده تدریجی به طور روزانه، از یک هفته قبل پوست‌تان را طلایی درخشان می‌کند. اگر این کار برای‌تان مقدور نیست به عکاس‌تان بگویید که رنگ پوست‌تان را با کمی ادیت تغییر بدهد.

 

 روش‌های مدرن مرتب شدن دامادها



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل