سارا قاسمی چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

وقتی پای همسران مهربان و دوستان عزیزتر از جان در میان باشد، هدیه دادن بهانه نمی‌خواهد! مهم این است كه شما همیشه و هركجا برای نشان دادن مهر بی‌پایان‌تان دنبال بهترین فرصت‌ها باشید و حالا كه بهانه و فرصت دست به دست هم داده‌اند تا دوست‌داشتن‌تان را به رخ بكشید ما هم شما را تنها نمی‌گذاریم!

پیشنهاد ویژه ما به شما مجموعه‌ای از ادكلن‌هایی است كه تنها رنگ قرمزشان برای نشان دادن مهر بی‌پایان و هیجان سرشارتان كافی است. فراموش نكنید با انتخاب این ادكلن‌ها نه‌تنها رایحه‌ای ماندگار كه بمبی از انرژی را به همسر و دوستان عزیزتر از جان‌تان هدیه می‌كنید.

انتخابی كه در ذهن می‌ماند

Dior, Hypnotic Poison

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

یكی از ادكلن‌های قرمزی كه برای هدیه دادن آن از همین حالا می‌توانید برنامه‌ریزی كنید، ادكلن زنانه Hypnotic Poison محصول سال 2010 كمپانی Dior است؛ ادكلنی با رایحه‌ای ماندگار، گرم و شیرین مخصوص همین روزهای زمستانی. رایحه رمانتیك این ادكلن كه تركیبی است از عطر شكوفه پرتقال، گل اركیده، مریم، كمی هم مشك، چوب صندل و وانیل، همراه با رنگ قرمز و شیشه جذاب این ادكلن، خاطره انتخاب شایسته شما را همیشه در خاطر همسرتان زنده نگه می‌دارد.


یك روز گرم تابستانی

BVLGARI, Omina Coral

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

با هدیه دادن ادكلن Omina Coral از ادكلن‌های زنانه و ماندگار كمپانی BVLGARI می‌توانید خاطره روزهای تابستانی را در ذهن همسر یا بهترین دوست‌تان زنده ‌كنید. عطر ملایم و شیرین Omina Coral با ردپایی از عطر گل‌ها و میوه‌های تابستانی رایحه‌ای خاص و منحصر به فرد را به خودش اختصاص داده است؛ رایحه‌ای ماندگار كه تركیبی است از رایحه‌ترنج، گل‌ نیلوفر آبی، گل‌ بامیه، گل سوسن، توت‌وحشی، انار، سرو و مشك. تكمیل‌كننده این رایحه باطراوات و شاداب رنگ قرمزی است كه برای بطری این ادكلن در نظر گرفته شده؛ می‌بینید كه همه چیز برای یك انتخاب بی‌نظیر تكمیل است!

 

تصویری برای رویاهای شما

KENZO, FLOWER TAG

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

ادكلن قرمز دیگری كه می‌توانید به عنوان هدیه‌ای متفاوت روی آن حساب كنید ادكلن FLOWER TAG از خانواده KENZO ست. همانطور كه انتظار می‌رود رایحه این ادكلن رایحه‌ای است گلی كه البته این بار عطر میوه‌ها نیز با آن تركیب شده است نتیجه هم شده رایحه‌ای ملایم و شیرین و به غایت زنانه! طراحان FLOWER TAG معتقدند رایحه این ادكلن كه تركیبی است از ریواس قرمز، توت‌سیاه، گریپ‌فروت، گل یاس و صدتومنی، نعناع هندی، شكلات و بالاخره مشك و وانیل رویاهای زنانه را به تصویر می‌كشد!

 

به انتخاب‌‌تان افتخار كنید

 L`Acquarossa, FENDI

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

تركیبی از رایحه ماندارین، ترنج، آلوی سیاه، رایحه‌های شكوفه‌های پرتقال، گل رز، مگنولیا و كمی شاه‌پسند می‌شود L`Acquarossa ؛ادكلنی به رنگ قرمز و تا دل‌تان بخواهد به یاد ماندنی از خانواده FENDI. عطری زنانه با رایحه‌ای گرم و تلخ مناسب برای همین روزهای زمستانی به‌خصوص وقتی كمی هم عطر نعناع هندی و سدر سرخ به آن اضافه شود. رنگ قرمز بطری آن هم كه كار را تمام می‌كند. یادتان باشد با انتخاب این ادكلن به خاطر سنگینی دلچسب رایحه آن می‌توانید به هدیه متفاوت‌تان‌ افتخار كنید!

 

هدیه‌ای قدیمی اما به یادماندنی

GIVENCHY, XERYUS ROUGE

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

ادكلن XERYUS ROUGE از آن انتخاب‌های قدیمی است كه سال‌های سال هم بگذرد اعتبارش را از دست نمی‌دهد. رایحه چوبی و معطر این ادكلن كه پیشكش كمپانی GIVENCHY به آقایان مشكل‌پسند است تركیبی است از رایحه پرتقال چینی، ترخون، كاكتوس، شمعدانی، فلفل و بالاخره سدر، چوب صندل و مشك. با انتخاب این ادكلن می‌توانید رایحه‌ای گرم و تند را برای آخرین روزهای زمستانی به همسرتان هدیه كنید. بطری قرمز رنگ آن هم كه دقیقا همان چیزی است كه دنبالش بودید!

 

كمی نشاط هدیه بدهید!

HUGO BOSS, HUGO RED

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

وقتی پای شیشه‌هایی به رنگ قرمز در میان است ادكلن HUGO RED یكی از انتخاب‌های مهم شماست! این ادكلن كه از سال 2013 روانه بازار شده توانسته مردان مشكل‌پسند بسیاری را به جمع طرفدارانش دعوت كند. HUGO RED ادكلنی است با رایحه گرم و تند برای همین روزهای زمستانی؛ رایحه‌ای كه با ایجاد احساسی شیرین و نشاط‌بخش همسرتان را سر ذوق می‌آورد. رایحه شیرین این ادكلن تركیبی است از عطر گریپ‌فروت، فلفل صورتی و صمغ گیاهی در كنار رایحه ریواس، سدر، آناناس و بالاخره دانه توكا و عنبر!

 

گرم و شرقی

DAVIDOFF , HOTWATER

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

ادكلن مردانه HOTWATER محصول سال 2009 كمپانی DAVIDOFF انتخاب دیگری است كه می‌توانید به عنوان هدیه‌ای منحصر به فرد از همین حالا برای خریدش برنامه‌ریزی كنید به‌خصوص اگر همسرتان طرفدار رایحه‌های تند و شرقی باشد. علاوه بر رنگ قرمز بطری رایحه گرم آن هم دقیقا همان چیزی است كه در واپسین روزهای زمستانی به كارتان می‌آید؛ رایحه‌ای گرم و در عین حال شیرین و نسبتا تند كه تركیبی است متفاوت از عطر ریحان، چوب‌های معطر جنگلی، فلفل، نعناع هندی و بوته‌های وحشی.

 

همراهی همیشگی

RALPH LAUREN, POLO RED

 

با این عطرها، بگویید دوستت دارم!

 

POLO RED از آن ادكلن‌های مردانه‌ای است كه صرفا رنگ قرمز پر انرژی بطری‌اش می‌تواند بهترین بهانه برای انتخاب باشد. حالا بماند كه رایحه تند و چوبی آن هم جذابیتش‌ را چندبرابر می‌كند. رایحه چوبی این ادكلن كه حاصل تركیب عطر گریپ‌‌فروت قرمز، كرن‌بری، لیمو، مریم‌گلی قرمز، زعفران و اسطوخودس همراه با چوب قرمز و عنبر از نوع گرم و بالاخره دانه‌هایی از قهوه است در تمام چهار فصل می‌تواند همراه خوبی برای همسر شما باشد؛ همراهی كه هر لحظه و هركجا یاد شما را در ذهنش زنده می‌كند!



شارژ سریع موبایل