سارا قاسمی دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

هیوندای سانتافه مدل 2016 با مجموعه ای از تجهیزات ایمنی و رفاهی جدید و برخی اصلاحات طراحی، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.

سانتافه به روز شده دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل انتخابی، شناسایی نقاط کور، کمک تغییر مسیر و کمک نور بالا است که بسیاری از آن ها در شاسی بلند ارزان تر و کوچک تر هیوندای توسان نیز موجود هستند.

هیوندای اعلام کرده سانتافه مدل 2016 دارای بدنه ای اصلاح شده است که سبکی ورزشی و مدرن را برای خانواده جدید هیوندای به ارمغان می آورد.

این فیس لیفت دارای لنز چراغ های جلوی تیره تر، جلوپنجره افقی باریک تر و سپر بازطراحی شده با چراغ های مه شکن جدید، هواکش ها و رکاب های در جلو است. رینگ های آلیاژی جدید و آنتن shark fin روی سقف نیز تغییراتی را در بدنه این خودرو ایجاد کرده اند در حالی که در قسمت پشت آن لنز چراغ های عقب LED جدید، شب رنگ های بزرگ تر و رکاب های در مناسب تری تعبیه شده است.

گمان می رود تغییرات داخلی این خودرو به اصلاحات طراحی اندک و مواد جدید محدود شده باشد.

هیوندای هم چنین اعلام کرده که یکی از اولین خودروسازان در اروپا خواهد بود که نرم افزار آینه ای تلفن هوشمند اندروید اتو را با نسخه ای به روز شده از i40 در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد.

 

هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه



شارژ سریع موبایل