سارا قاسمی سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

یک جفت پیکاپ سیلورادو 1500 به همراه سیلورادو 3500HD به منظور نمایش انعطاف پذیری پیکاپ های شورلت و کاتالوگ لوازم جانبی این خودروساز در نمایشگاه معرفی شده اند.

پیکاپ کانسپت شورلت سیلورادو Special Ops مدل 2016 یک خودروی امداد منحصر به فرد را برای نیروهای عملیات ویژه نشان می دهد. این خودرو که بر اساس سیلورادو 1500 Z71 ساخته شده دارای روکشی الهام گرفته از نیروی دریایی به نام Razzle Dazzle است که صد سال پیش به منظور پنهان کردن سرعت، جهت و بدنه کشتی از دید دشمن طراحی شده است.

رنگ این خودرو بر پایه بدنه ایه با طرح آبی سه گانه به همراه مجموعه ای متفاوت از خطوط رنگی و شکل هایی است که به منظور پنهان سازی کشتی به کار می روند.

ویژگی های متمایز کننده در سیلورادو Special Ops شامل چراغ های LED، تایرهای آفرود، گل پخش کن و غیره است.

این خودروساز آمریکایی برای دیگر پروژه سیلورادو 1500 با Realtree and Michael Waddell همکاری کرده است. سیلورادو Realtree Bone Collector که به عنوان یک خودرو برای ماجراجویی در طبیعت طراحی شده بر اساس سیلورادو 1500 های کانتری crew cab ساخته شده و دارای تایرهای آفرود بزرگ تر و تهاجمی تربا رینگ های آلومینیومی مشکی 22 اینچی شورلت است. این خودرو هم چنین به بسته ارتقایی آفرود جدید Accessories شورلت مجهز شده است.

مکمل طرح های سبز روی بدنه مدل Realtree Bone Collector یک پوشش جذاب هماهنگ با نماد Michael Waddell است. این طرح رنگ در کالیپر ترمزهای شش پیستونه نیز اعمال شدهاست. نیروی این پیکاپ از موتور 6.2 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار تامین می شود.

و در آخر سیلورادو 3500HD Kid Rock کانسپت قرار دارد که به مناسبت آزادی و به احترام کارگران امریکایی ساخته شده است. هایلایت های این خودرو شامل جلوپنجره کرومی سفارشی، با لوگوی Born Free و لوگوی بزرگ شده شورلت، روکش اگزوز کرومی و طرح های وطن پرستی است که به سمت کناره های خودرو کشیده شده اند.

این پروژه باهمکاری Kid Rock موسیقی دان ساخته شده که به کارخانه مونتاژ سیلورادو HD در فلینت میشیگان رفته تا با اعضای UAW Local 598 که این وانت را ساخته اند دیدار کند.

 

شورلت با سه مدل مخصوص سیلورادو

 

شورلت با سه مدل مخصوص سیلورادو



شارژ سریع موبایل