سارا قاسمی يكشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

مزدا یک نسخه ممتاز جدید را برای MX-5 میاتا رونمایی کرده است که اسپرت ریکارو اسپشیال ادیشن نامیده می شود.

این نسخه ممتاز که دارای تجهیزات مازاد و طراحی اسپرت تر است بر اساس نسخه اسپرت Nav ساخته شده و تنها 600 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این خودرو دومین نسخه مخصوص از MX-5 برای نسل چهارم مدل ND است. اولین نسخه مخصوص این خودرو Launch ادیشن بود.

ویژگی های شاخص این خودرو شامل صندلی های اسپرت گرم شونده ریکارو با روکش چرم آلکانترا و دوخت قرمز متضاد است. این رودستر مانند مدل 2.0 لیتری اسپرت Nav که بر اساس آن ساخته شده، از ارتقای عملکرد بهره می برد که نتیجه به کارگیری سیستم تعلیق اسپرت با دمپرهای Bilstein و دیفرانسیل لغزش محدود است.

بدنه این مدل اسپرت ریکارو دارای بسته ارتقایی ایرودینامیک مشکی با اسپویلر عقب، و رکاب های کناری، لبه های جلویی و عقبی است. آینه های کناری مشکی پیانو و رینگ های آلیاژی 17 اینچی با لوگوی MX-5 ظاهر این خودرو را کامل می کنند.

این نسخه مخصوص MX-5 با رنگ بدنه قرمز متالیک Soul یا سرامیکی متالیک عرضه می شود. هر یک از 600 دستگاه این خودرو دارای شمارهای منحصر به فرد روی مرکز داشبورد خواهد بود. فعلا برنامه ای برای عرضه این نسخه در آمریکای شمالی وجود ندارد در حالی که این خودرو در انگلستان موجود است.

 

نسخه ممتاز مزدا MX-5

 

نسخه ممتاز مزدا MX-5

 

نسخه ممتاز مزدا MX-5

 

نسخه ممتاز مزدا MX-5

 

نسخه ممتاز مزدا MX-5



شارژ سریع موبایل