سارا قاسمی يكشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

میتسوبیشی میراژ GT به روز شده با مصرف سوخت بسیار کم و قیمت ایده آلی که برای آن معروف است از بهار سال 2016 در نمایندگی های فروش موجود خواهد بود.

میراژ GT که با ظاهر جدید خود شاخص می شود دارای کاپوت، جلوپنجره، سپرهای جلو و عقب چراغ های جلو و مه شکن، اسپویلر عقب و رینگ های بازطراحی شده است.

تغییرات بدنه این خودرو تنها به منظور اسپرت تر و جذاب تر ساختن میراج نبوده اند بلکه میتسوبیشی از این فرصت برای بهبود ایرودینامیک به منظور به حداکثر رساندن بهره وری سوخت و در عین حال کاهش وزن بهره برده است.

زیر کاپوت این هاچ بک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر با قدرت 78 اسب بخار و گشتاور 74 فوت پوند حفظ شده است. هنوز میزان مصرف سوخت این مدل جدید اعلام نشده اما نسخه کنونی آن دارای مصرف سوخت 1 لیتر در هر 15.73 کیلومتر در شهر و 1 لیتر در هر 18.70 کیلومتر در بزرگراه است. مدل 2017 این خودرو هم چنین از ارتقای سواری و ترمزها بهره می برد.

میتسوبیشی میراژ GT مدل 2017 دارای روکش صندلی ها، پانل تجهیزات و فرمان به روز شده است. آپشن های موجود برای این خودرو شامل سیستم صوتی 300 وات Rockford-Fosgate جدید با EcoPunch به همراه نمایشگر داخل خودرویی با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو است.

 

میتسوبیشی میراژ GT مدل 2017

 

میتسوبیشی میراژ GT مدل 2017

 

میتسوبیشی میراژ GT مدل 2017

 

میتسوبیشی میراژ GT مدل 2017



شارژ سریع موبایل