امین شجاعی جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
اسپارک جدید که ماه آوریل سال گذشته به طور هم زمان در نمایشگاه های خودروی نیویورک و سئول رونمایی شد به عنوان مدل جدید هولدن در بازار خودروهای کوچک عرضه خواهد شد.
 
هنوز قیمت گذاری این مدل جدید اعلام نشده است اما گمان می رود به عنوان جایگزین بارینا اسپارک قیمتی در سطح پایین ترین مدل هولدن به عنوان ارزان ترین خودروی این برند داشته باشد.
 
چنان چه سال گذشته اعلام شده بود اسپارک از موتور 1.4 لیتری بنزینی جدید با قدرت 73 کیلووات و گشتاور 128 نیوتون متر بهره می برد.
اسپارک جدید برنامه تیونینگ بومی در استرالیا دارد که بر اساس آن از سیستم تعلیق منحصر به فرد و ساختار فرمان مخصوص این بازار بهره می برد که توسط تیم مهندسان بومی هولدن ساخته شده است.
 
مدیر عملکرد خودروی هولدن، Ian Butler گفت: "اسپارک یک خودروی جهانی حقیقی است اما مهندسان ما اطمینان داده اند که این مدل در شرایط جاده ای متفاوت استرالیا به خوبی عمل می کند."
 
ویژگی های استاندارد طیف بومی مدل های اسپارک شامل سیستم های جدید اپل کارپلی و اندروید اتو است و این خودرو به تعداد کم اما رو به رشد خودروهای جدید در استرالیا می پیوندد که از پلتفرم های اتصال تلفن هوشمند بهره می برند.
 
تکنلوژی های ایمنی فعال این خودرو شامل کنترل ثبات الکترونیکی، کمک استارت در سراشیبی، EBD، ABS، کنترل کشش و دوربین دید پشت است.
 
اسپارک هم چنین به صورت استاندارد به شش کیسه هوا مجهز خواهد بود.
 
اسپارک جدید در استرالیا با خودروهایی همچون فیات 500، میتسوبیشی میراج، نیسان میکرا و سوزوکی کلریو رقابت می کند.
 
اطلاعاتی از هولدن اسپارک مدل 2016
 
اطلاعاتی از هولدن اسپارک مدل 2016
 
اطلاعاتی از هولدن اسپارک مدل 2016


شارژ سریع موبایل