میترا جلالی چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۰

از آنجایی که تفاوت رنگ پوست در نوع آرایش و رنگ‌آمیزی آن حائز اهمیت است و با تطابق آن با رنگ چشم‌های مختلف می‌تواند در بهتر شدن آرایش و زیباتر شدن کمک بیشتری کند، با در نظر گرفتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن بیش از صورتی است و چشم قهوه‌ای به این ترتیب میک‌آپ خود را انجام دهید:

 

۱- مرحله‌ی اول هر آرایش آماده سازی پوست و صاف و یکدست ساختن آن است که در اینجا چون رنگ اصلی زیرساخت پوست شما کرم رنگ است پس به راحتی برای ساختن یک رنگ پوست ایده آل ابتدا حتماً از یک ضد آفتاب مناسب که بهتر است از نوع رنگی با شماره‌ی ۱ یا ۲ باشد استفاده کرده تا کمی تن صورتی و گل‌بهی را به پوست شما بیفزاید و پس از جذب کامل آن از کرم پودر یا پنکیک‌هایی که به رنگ پوست اصلی شما نزدیک است زده تا به رنگ متعادلی که نه زیاد زرد و نه زیاد صورتی است برسید.

 

۲- پس از یکدست‌سازی پوست و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست اگر نیاز به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشد این کار را هماهنگ با رنگ ابرو انجام داده و ابروها را جفت و یکدست کنید و سپس با شانه‌ی ابرو آن‌ها را به سمت بالا شانه کنید.
 

۳-برای پوست‌های گندمی با رنگ چشم قهوه‌ای زدن سایه‌های کرم و طلایی بسیار روشن چهره را سرد و بی‌روح می‌کند پس پیشنهاد ما برای سایه استفاده از سه رنگ زیر است که به چشم‌ها جذابیت بیشتری می‌بخشد:

 

الف) سایه‌ی نقره‌ای به تنهایی. یا پس از زدن سایه‌ی نقره‌ای برای زیرساخت از رنگ‌های نیلی و آبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه‌ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد.

 

 آرایش پوست‌های گندمی

 آرایش پوست‌های گندمی

 آرایش پوست‌های گندمی

 

ب) از رنگ‌های بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه‌ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می‌بخشد.

 

 آرایش پوست‌های گندمی

 آرایش پوست‌های گندمی

 

ج) گاهی هم می‌توانید در کنار سایه‌ی لاجوردی و نقره‌ای از مقدار کمی رنگ‌های سرمه‌ای مات و یا بنفش نیز استفاده نمایید.


 آرایش پوست‌های گندمی
 
 آرایش پوست‌های گندمی
 

4- برای کشیدن خط چشم بهتر است از خط چشم‌های پودری و سایه‌ای که به رنگ خاکستری تیره است و یا مدادهای مشکی مات و خشک استفاده نمایید و به شکل هاله‌ای کمرنگ در گوشه و لابه‌لای پلک‌های بالا و در صورت درشتی چشم پلک‌های پایین نیز بکشید و بهتر است با رنگ پوست‌ گندمی از خط چشم مشکی بسیار براق و مایع استفاده نکنید.

 

 آرایش پوست‌های گندمی

 آرایش پوست‌های گندمی
 

5- رژ لب‌ها را نیز در صورت استفاده از سایه‌های بژ، بسیار مات و کمرنگ و در گروه کرم و شکلاتی انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سایه‌های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که می‌تواند هم بسیار کمرنگ و یا پر رنگ باشد.

 

 آرایش پوست‌های گندمی

 

6- رژ گونه را بر حسب رژ لب‌ها انتخاب کرده و حتماً پس از پایان میک‌آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آن‌ها را مات و محو نمایید.

 

 آرایش پوست‌های گندمی



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل