مهدی خاکپور جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

آیا چیزی جذاب تر از این است که در خانه بنشینید و از سایت های مد و فشن و جدیدترین محصولات شان دیدن کنید؟ اگر به دنبال سایت هایی می گردید که از آنها خرید کنید، الگو بردارید یا حتی از جدیدترین مدهای سال دیدن کنید، به بهترین سایت های مد و فشنی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم، سری بزنید.

 

1.ASOS

اگر تا به حال از سایت «ASOS» دیدن نکرده اید، نصف عمرتان بر فناست. این سایت یکی از بهترین سایت ها در زمینه مد و فشن با قیمت هایی معقولانه است. با دسته بندی دقیق برندهای مختلف در این سایت، شما می توانید به راحتی کالای مورد نیاز خود را از محبوب ترین برندتان پیدا کنید

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید
وبسایت: www.asos.com

 

2.Nasty Gal

این سایت بیشتر به درد دختران جوانی که عاشق مد و فشن هستند، می خورد. این سایت توسط «Sophia Amoruso»، یکی از معروف ترین های دنیای مد، طراحی شده که در عرض کمترین زمان در دنیای مد و فشن بیشترین پیشرفت را داشته است

وبسایت:   www.nastygal.com

 

3.Forever21

اگر به دنبال لباس های غیر رسمی با قیمت مناسب می گردید، این سایت را به شما معرفی می کنیم. تنوع محصولات این سایت آنقدر زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواهتان را بیابید. برتری این سایت نسبت به سایت های دیگر این است که «Forever21» با مخاطبان خود ارتباطی موثر برقرار می کند و تمام سوالات شان را پاسخ می دهد.

وبسایت: www.forever21.com

 

4.H&M

آیا برند «H&M» احتیاج به معرفی دارد؟ محصولات این برند، که در اکثر نقاط جهان شعبه دارد، یکی از اقتصادی ترین گزینه های موجود است. نه تنها قیمت ارزان بلکه زیبایی و کیفیت محصولات آن نیز شما را جذب می کند.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.hm.com

 

5.Marks and Spencer

مارکس اند اسپنسر، شرکت خرده ‌فروشی بریتانیایی و چند ملیتی است که با در اختیار داشتن ۱٫۰۱۰ شعبه فروشگاه‌های پوشاک، مواد غذایی و کالاهای لوکس در بریتانیا و ۴۰ کشور جهان فعالیت می‌نماید. شرکت مارکس اند اسپنسر در سال ۱۸۸۴ توسط سر مایکل مارکس و توماس اسپنسر در شهر لیدز تاسیس شد. شما در این سایت می توانید راحت ترین، زیباترین و در عین حال متنوع ترین لباس ها را پیدا کنید.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.marksandspencerlondon.com

 

6.Topshop

یکی از بهترین سایت های بریتانیایی در زمینه مد و فشن «Topshop» است که جدیدترین مدهای سال را در اختیار شما قرار می دهد. این سایت برای افراد ریز نقش، درشت و چاق یا حتی زنان باردار هم محصولات متنوعی دارد. بهتر از همه این که به دلیل ارسال به تمام نقاط جهان، شما می توانید به صورت آنلاین از این سایت خرید کنید.
 

7.River Island

این سایت به دلیل همکاری زیادی که با شرکت های دیگر، از جمله ستاره هایی چون ریحانا، داشته شهرت یافته است. شما می توانید در این سایت لباس هایی را برای موقعیت های مختلف از کار گرفته تا تعطیلات و مراسم رسمی، پیدا کنید.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.riverisland.com

 

8.Minkpink

شیک، شاد، سرزنده و هیجان انگیز از خصوصیات این برند است. شما می توانید جدیدترین مدهای سال را با کمترین قیمت ها، از پیراهن و دامن گرفته تا کت و شلوار و ژاکت را با قیمتی کمتر از 100 دلار، در این سایت بیابید. قبل از خروج از این سایت، به عینک های آفتابی آن نیز سری بزنید.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.minkpink.com

 

9.Finders

«Finders» یک برند استرالیایی لباس است که با محصولات لوکس خود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال لباسی رسمی برای خود می گردید، به این سایت سری بزنید.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.finderskeepersthelabel.com.au

 

10.Boohoo.com

این سایت یکی از موفق ترین سایت ها در زمینه مد و فشن است. برتری این سایت نسبت به دیگر سایت ها به روز رسانی هر روزه آن است. شما می توانید هر روز تا 100 نوع لباس جدید را در این سایت مشاهده کنید که قیمت اکثر آنها زیر 100 دلار است. حتی محصولاتی با قیمت 2 دلار هم می توانید در میان آنها بیابید.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

قیمت: www.boohoo.com

 

11.Zara

اگر وقت یا حوصله کافی برای گشتن لباس مورد علاقه تان را ندارید، قبل از ورود به فروشگاه های زارا، اول سری به این سایت بزنید و محصولات متنوع آن را در آرامش خاطر بررسی کنید. ای سایت تمام محصولات زارا، اعم از جدیدترین مدل ها، را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.zara.com

 

12.MRP

پس از سر زدن به «MRP» خواهید دید که چقدر محصولات این سایت زیبا و متنوع است. این برند متعلق به آفریقای جنوبی می باشد و با توجه به لباس ها و اکسسوری هایی که در معرض نمایش گذاشته، تبدیل به یکی از بهترین خانه های مد در جهان شده است. ترکیبی از لباس های رسمی، غیر رسمی، ورزشی، جین و هر آنچه بخواهید را در آن پیدا خواهید کرد.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت: www.mrp.com

 

13.Staple | The Label

این سایت مخصوص خانم ها طراحی شده است. این برند به راحتی لباس هایش شهرت دارد. بنابراین اگر به دنبال لباسی راحت و در عین حال شیک و زیبا هستید، به این سایت سری بزنید و کمد لباس های خود را با بهترین لباس های روز و شب نونوار کنید.

وبسایت: www.staplethelabel.com

 

14.Mango

برند لوکس منگو که به «MNG» نیز شهرت دارد، در کمال سادگی، شیک ترین لباس و اکسسوری ها را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی محصولات آن به گونه ای است که می توانید هر روز از آنها استفاده کنید، بی آنکه دلتان را بزند.

وبسایت: www.mango.com

 

15.Uniqlo

شاید نتوانید جدیدترین لباس ها را در این سایت ببینید اما مطمئنا زیباترین و با کیفیت ترین هایشان را خواهید یافت. این محصولات برای موقعیت های غیر رسمی طراحی شده اند. شما در سویشرت، ژآکت و هودی های آن احساس آرامش و راحتی خواهید کرد.

 

 بهترین سایت های «مد و فشن» دنیا که باید ببینید

وبسایت:  www.uniqlbo.com



شارژ سریع موبایل