سارا قاسمی سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

در ios 10 تغییرات چشمگیری مشاهده می كنیم كه قابلیت های جدید را برای كاربران خود به ارمغان می آورد. اما یكی از ویژگی های آزاردهنده در ios 10 این است كه این گوشی ها با استیكرها مشكل دارند.

برخی از این استیكرها سایز بیشتری دارند و قابل نصب بر روی گوشی نیستند. استیكرها می توانند متن یا تصاویر معمولی نیز باشند. خوشبختانه، چنانچه دوستان شما بخواهند با ارسال استیكر شما را اذیت نمایند، می توانید استیكرهای آنها را حذف نمایید.

 

روش نصب استیكرها

اگر شما هنوز هم به ارسال و دریافت استیكرها علاقمند هستید، می توانید بسته های استیكر متنوع را از App store دانلود و نصب نمایید. برای انجام این كار، یك پیام جدید باز كنید و دكمه App Store را بزنید. در گوشه سمت راست و پایین، دكمه ای كه 4 دایره دارد را فشار دهید و سپس دكمه Store را كه علامت آبی بزرگی دارد، فشار دهید.

این كار باعث می شود App Store باز شود كه در آنجا می توانید تمام استیكرهای رایگان و پولی یا بسته استیكرهایی كه برای كاربر خاصی طراحی شده اند، را مشاهده نمایید.

 

روش نصب و حذف استیكر در iOS 10

 

روش حذف استیكر

اگر بخواهید استیكری را كه برایتان ارسال شده است را حذف نمایید (یا حتی استیكرهایی كه ارسال نموده اید)، به بخش پیام ها بروید و استیكری را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا منویی باز شود. اگر استیكر بعنوان یك پیام شخصی ارسال شده است كافیست بر روی گزینه More كلیك كنید و استیكری كه قصد حذف نمودن آن را دارید، انتخاب نمایید.

اگر استیكر حاوی متن یا تصویری بود، روش كمی متفاوت خواهد بود. با استفاده از روش بالا، شما فقط می توانید پیام و استیكری كه بعنوان پیام دریافت نموده اید حذف نمایید. اگر شما می خواهید پیام متنی خود را نگه دارید و فقط استیكر را حذف كنید، استیكر را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا منوی كشویی باز شود، سپس گزینه Sticker Details را انتخاب نمایید.

 

روش نصب و حذف استیكر در iOS 10

 

اینكار باعث می شود پنجره جداگانه ای با نام فرستنده استیكر، باز شود و لینك استیكر مورد نظر در App store را به شما بدهد. آن را به سمت چپ بكشید. در اینصورت می توانید استیكر مورد نظرتان را حذف نمایید.



شارژ سریع موبایل