میترا جلالی جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵

هیجان و خشونت را می توانید به وضوح در این جنگجوی خیابانی با وزن خالص 169 کیلوگرم  با عضلات برآمده  و در لباس مشکی یا قرمز یا زرد مشاهده نمایید. دوکاتی در این موتورسیکلت جدید خود، هنر و تکنولوژی را در هم آمیخته است.

موتور سیکلت دوکاتی 848 مدل 2012 با  بهبود راندمان موتور و تغییر در هندسه قاب و شاسی قصد دارد تا لذت و هیجان سواری را همچنان در قلب راننده خویش زنده نگاه دارد. این جنگنده خیابانی دوکاتی اولین بار در سال 2008 معرفی شد و بسرعت با جلب نظرها به خود جایزه زیباترین موتورسیکلت سال را از آن خود نمود.

 

 جنگنده خیابانی دوکاتی 848

 

امروز این شاهکار مهندسی کارخانه دوکاتی، قدرت 132 اسب بخار  و 69 پوند فوت گشتاور که بصورت یک نمودار هموار در دسترس راننده قرار می گیرد، و با استفاده از زمانبندی سوپاپها و تنفس بهتر موتور  تولید می شود را در اختیار سوار خود قرار می دهد.

 

 جنگنده خیابانی دوکاتی 848


به اینها باید ارگونومی بهتر و تجدیدنظر شده برای راحتی سوارکار را نیز افزود.این موتورسیکلت ایتالیایی طبق سنت کارخانه با رنگ پایه قرمز ارائه می شود و البته رنگ زرد آن نیز مخصوصا در تاریکی بسیار پر ابهت بنظر می رسد. در حالیکه مدلهای با قاب سیاه رنگ مرموز و پرخاشگر و وحشی تر بنظر می آیند.

 

 جنگنده خیابانی دوکاتی 848

 

 جنگنده خیابانی دوکاتی 848

 

 جنگنده خیابانی دوکاتی 848

 



شارژ سریع موبایل