سید حمزه کاظمی چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

مطمئنا بارها برای شما پیش آمده است که احساس کرده باشید سرعت اینترنت شما به اندازه کافی قابل استفاده نیست و احتمال این را می‌دادید که ممکن است شخصی از طریق وای‌فای به مودم شما وصل شده باشد و از سرعت اینترنت شما بدون اطلاع شما استفاده کرده باشد.

برنامه Whos Is On My WiFi به کمک شما آمده است تا به‌ راحتی بتوانید افراد متصل به وای‌فای مودم خود را ردیابی نمایید .با این برنامه می‌توانید اتصال وای‌فای های متصل به مودم خود را به‌راحتی مدیریت و در صورت نیاز اتصال آن‌ها را قطع نمایید.

این نرم‌افزار دقت بسیار بالایی در امر مدیریت داشته و هرگونه حقه را نیز شناسایی می‌کند بنابراین با نصب این نرم‌افزار می‌توانید با خیال راحت به شبکه امن خود متصل شوید.

برنامه را از اینجا دانلود نموده و پس از اینکه از حالت فشرده خارج نمودید، فایل Whos.On.My.WiFi.2.2.0را اجرا نموده و مراحل نصب را طی نمایید. پس از نصب با کلیک بر روی دکمه Home  که در بالا سمت راست قرار دارد روی لینک Register کلیک نموده و کد درخواستی را با برنامه Keygen که در کنار برنامه دانلود شده قرار دارد با زدن دکمه G تولید نموده و در قسمت خواسته شده Paste کنید.

 



شارژ سریع موبایل