ندا نیک روش شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

همه دوست دارند در انتهای روز و پس از خستگی های کار، شب را در اتاقی آرام، خنک و بدون استرس استراحت کنند و با آرامش کامل تا صبح بخوابند. همین نیاز باعث می شود تا برای تزئین و دکوراسیون اتاق خواب اهمیت بسیاری  قائل شویم و تا حد امکان آن را شیک، مینیمال و مدرن دکور کنیم.

البته این اتاق اگر بزرگ باشد، می تواند نیازهای دیگر اعضای خانه را نیز برآورده کند. به طور مثال، کتابخانه کوچکی در گوشه ای از اتاق داشته باشید و یک فضای مطالعه برای آن در نظر بگیرید. یا مبلمان راحتی برای ریلکس کردن های بعدازظهر در آن قرار دهید.

با این تفاسیر، 20 اتاق خواب مدرن با طراحی های بسیار زیبا برایتان انتخاب کرده ایم تا الهام‌بخش شما برای تزئین اتاق خوابتان باشند. می توانید از هر کدام یک ایده را بیرون بکشید و در کنار هم، یک طرح و ایده نوین برای خود ایجاد کنید. همه چیز به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد و این طرح ها فقط باعث ایجاد خلاقیت بیشتر در ذهن شما می شوند.

1. طراح: Marc Canut

این اتاق سفید و بزرگ که وسایل کمی در آن چیده شده است، برای افرادی مناسب است که از شلوغی و به‌هم‌ریختگی خوششان نمی‌آید. همان طور که در تصویر می بینید، سراسر دیوار با کمد پوشانده شده است. کمدها درهای سراسری و سفید رنگ دارند . تختخواب نیز پایه بسیار کوتاهی از چوب های روشن دارد. این طرح موجب شده است تا اتاق کاملا مینیمال به نظر برسد.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

2. طراح: Indeksa

در این اتاق خواب یک لوستر بزرگ و غیرمعمول نصب شده که ابهت و هیبت بسیاری به اتاق بخشیده است. طرحی که برای تاج تخت روی دیوار اجرا شده است نیز طرح ویژه ای دارد. همان طور که ملاحظه می کنید، دیوار پشت تختخواب با پدهای پارچه ای در بالا و پایین تزئین شده اند و برای فضای میانی نیز قاب عکس هایی به صورت متقارن و با فاصله و اندازه یکسان، نصب شده اند. چراغ خواب های دوطرف تخت نیز از جنس و شکل لوستر بزرگی است که از سقف آویزان است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

3. طراح: Pavel Vetrov

تاجی که برای این تخت در نظر گرفته شده، بسیار مدرن و جالب است و به محض ورود به اتاق، نگاه را به خود جلب می کند. انتخاب طرح چوبی برای کمدهای پشت تخت نیز بر جذابیت این طرح شیشه ای، افزوده است. انتخاب رنگ سفید برای دیوار، سقف، کشوها و پرده ها بر تمیزی و خالی بودن طرح تاکید بیشتری دارد. همان طور که می بینید، پاتختی ها و میز جلوی صندلی کُنده های طبیعی درختان هستند که با کفپوش چوبی و کمدهای دیواری، جفت شده و باعث زیبایی بیشتر شده اند.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

4. طراح: Miysis 

برای بالای تخت این خانه، دیوار کاذبی در نظر گرفته شده و همه سطح آن با پارچه پوشانده شده است. این دیوار نقش تاج تخت را ایفا می کند و بسیار خاص و منحصربه فرد است. برای افرادی که تفاوت را بسیار دوست دارند، این ایده بسیار جالب و نرمی است. ترکیب رنگ های بژ و سورمه ای نیز بر شیک بودن فضا افزوده است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

5. طراح: Meraem Ceniza

انتخاب تخته های چوبی زیبا برای دیوار پشت تخت، ایده بسیار جالبی است. در این اتاق، ترکیبی از رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای را مشاهده می کنید که با هوشمندی بسیاری در کنار هم قرار گرفته اند. روی کفپوش  مشکی و براق، قالی سفید و برجسته پهن شده و دوباره تختخواب مشکی رنگ روی آن قرار دارد. روتختی ها نیز مشکی و سفید هستند و برای القای رنگ، از پارچه نارنجی برای آنها بهره گرفته شده است. کمدها، صندلی، چراغ خواب ها و پاتختی ها نیز همه سفید هستند.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

6. طراح: Serdal Ertas

این اتاق خواب به سبک زیرشیروانی تزئین و دکور شده است. باز هم بیشتر فضا به رنگ سفید انتخاب شده است. دیوارهای آجری سفید شده اند و کف چوبی نیز، سفید رنگ است. برای تاکید بر زیبایی و دوری از بی روح به نظر رسیدن، تاکیدهای کوچکی به رنگ مشکی در اتاق قرار دارند. از جمله باید به رگال لباس و چوب رختی و قفس و تابلوی نقاشی اشاره کرد.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

7. طراح: MAS

قسمت بارز این اتاق خواب، نورپردازی آن است. چراغ خواب ها به صورت دیواری و بسیار خاص و شیک در بالای تخت تعبیه شده اند. بقیه قسمت اتاق نیز کاملا مینیمالیستی است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید


8. طراح: Eke Interior

در این اتاق از انواع رنگ ها استفاده شده است که به زیبایی و با هوشمندی کامل در کنار هم چیده شده اند. در میان رنگ های خنثی، رنگ های شاد و بهاری موجب زیبایی بیشتر شده اند.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

9. طراح: Eke Interior

رنگ زرد آفتابی برای دیوارهای این اتاق انتخاب شده است تا گرمای آفتاب را به اتاق منتقل کند.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

10. طراح: Eke Interior

این اتاق خواب فضای چندانی ندارد اما به بهترین شکل از همه قسمت های آن به طور مفید استفاده شده است. ال‌سی‌دی، کمد، میزکار، فضای مطالعه و تخت خواب همه در این فضا در کنار هم وجود دارند. انتخاب رنگ خنثی برای دیوارها، روتختی و قالی هم در زیبایی آن بی تاثیر نیست.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید

 

11. طراح: Eke Interior

در گوشه این اتاق خواب، فضایی برای کار و مطالعه در نظر گرفته شده است که دیواری و بسیار زیبا است. کتابخانه ای که در دل دیوار کار شده و میزی که از دیوار بیرون آمده است. رنگ سفید درون قفسه های کتابخانه با نورپردازی مناسب، بر زیبایی بیشتر فضا افزوده است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید


12. طراح: Eke Interior

در این اتاق خواب از تخت تاشو استفاده شده است تا بتوان در طول روز، از فضای میانی اتاق استفاده های دیگری نیز داشت. رنگ های خنثی، چوبی و توسی در کنار هم تمیزی و مدرن بودن و زیبایی را القا می کنند.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

13. طراح: Peter Ang

آیا مطالعه کردن را خیلی دوست دارید؟ اتاق خوابتان را به صورت کتابخانه تزئین کنید. از بالا تا پایین دیوار را قفسه بندی کنید و انواع کتاب های رنگ خود را در آن بچینید. در میان آنها می توانید از انواع مجسمه و تابلو و اثار هنری استفاده کنید.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

14. طراح: Ngọc Báu

از مصالح و رنگ های طبیعت در تزئین اتاق خواب استفاده کنید. کف چوبی، کمدهای چوبی و رنگ های طبیعی به صاحب اتاق حس خوبی منتقل می کند. استفاده از گلدان گل در میان آنها نیز در زیبایی آن بی تاثیر نیست.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

15. طراح: Peter Ang

در این اتاق زیرشیروانی، در فضای داخل پنجره، جایی برای نشستن و استراحت در نظر گرفته شده است که بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد. با گذاشتن تشک نرم و بالشتک های رنگی و نرم می توانید در کنار پنجره استراحت یا مطالعه و از چشم‌انداز بیرون هم استفاده کنید.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

16. طراح: Donald Archviz

در کشویی این اتاق جذابیت بسیاری به آن بخشیده است. رنگ های خنثی، سفید و مشکی باعث زیبایی اتاق شده اند. دیوارهای آجری به رنگ سفید در یک طرف و دیوار چوبی به رنگ مشکی در طرف دیگر نیز تنوع خاصی به اتاق بخشیده اند.


 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

17. طراح: Yury Rybak

طرح ویژه این اتاق خواب، پنجره های سقفی آن هستند که نور را مستقیما روی تخت می تابانند. شب ها که روی تخت دراز کشیده اید، می توانید ماه و ستاره را تماشا کنید و از دیدن این همه زیبایی با آرامش به خواب بروید.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

18. طراح: Anna Marinenko

انواع رنگ های توسی با تناژهای مختلف در این اتاق خواب استفاده شده است. برای ایجاد تنوع نیز از رنگ های نارنجی و قرمز بهره گرفته شده است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید
 

19. طراح: Blckwtrpark

طراحی مونوکروم (تک رنگ) – برخلاف تصور عموم – یکی از دشوارترین طراحی ها است. برای این نوع دکوراسیون باید بسیار هوشمندانه و حرفه ای رنگ مناسب و طرح های متنوع برای آن انتخاب کنید. برای این انتخاب ها باید دید حرفه ای داشته باشید.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید


20. طراح: Sunmatter

ویژگی اصلی این اتاق نیز رنگ سفیدی است که در همه بخش های آن استفاده شده است.

 

 اتاق خواب‌تان را مدرن کنید



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل