سارا قاسمی چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

تنوع امروز بازار پوشاك، دست شما را باز می‌گذارد تا هر لباسی كه دوست دارید، تن كودك‌تان كنید؛ از مفصل‌‌ترین پیراهن چینی برای دختران تا انواع شلوار و شلوارك برای پسران اما انتخاب شما چقدر در سرخوشی كودك‌تان موثر است.

در لباسی كه با ذوق و علاقه بسیار انتخاب كرده‌اید، چقدر كودك شما احساس راحتی می‌كند و می‌تواند بدون مزاحم به بازی‌های مناسب سن و سال خودش بپردازد. انتخاب درست برحسب سن كودك و علائقش، نقش كلیدی در شادی و خوشحالی او دارد. لباس بچه‌ها با بزرگ شدن، نه فقط در سایز بلكه در طرح، رنگ و مدل هم باید تغییر كند.

دعوت به مراسم اکتشاف

 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

 

كنجكاوی ویژگی اول بچه‌های دو تا سه ساله است؛ دوست دارند از بغل و مراقبت دائمی رها شوند و به كشف و شهود خودشان در محیط اطراف بپردازند. شلوارهای تنگ رنگی این روزها برای پسربچه‌ها هم مرسوم شده اما یك شلوار راحت و تی‌شرت برای این فصل، انتخاب بهتری است. از سوی دیگر بچه‌ها در این سن محتاط نیستند و به همین دلیل انتخاب لباس در رنگ روشن بلای جان خودتان می‌شود.
 

راحتی و دیگر هیچ
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


پسربچه‌های شش تا هفت ساله، بدوبدو كردن همین‌جوری را دوست دارند و اغلب شیفته بازی فوتبال هستند. آنها ترجیح می‌دهند در گوشه خالی‌تر پارك یا در زمین‌های فوتبال محلی، با دوستان‌شان فوتبال بازی كنند و درست مثل بازیكنان حرفه‌ای، بعد از هر گل فریادكنان یكدیگر را در آغوش بگیرند. برای چنین پسربچه‌هایی لباس مطلوب كه هم راحتی آنها را تضمین می‌كند، هم به آنها روحیه می‌دهد، بلوز و شلوارهایی مشابه فوتبالیست‌هاست. این ست را با كاپشن همراه كنید تا در پایان بازی به تن كنند.
 

مخصوص فوتبال دوست‌ها
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


در این سن بازی‌های بچه‌ها هدفمندتر شده و هیچ چیز را مثل بازی‌های پرشور و هیجان دوست ندارند؛ بازی‌هایی كه در فضای آپارتمان‌های امروزی میسر نیست و فضای باز پارك‌ها را طلب می‌كند. بردن بچه‌ها به پارك در عصرهای تابستانی بهتر است با یك گرم‌كن راحت ورزشی باشد؛ لباسی كه بدون هیچ محدودیتی دست آنها را برای دویدن و بازی كردن باز می‌گذارد. ست ورزشی آنها را با یك سویی‌شرت همراه كنید تا در پایان مراسم تخلیه انرژی با تن عرق كرده، سرماخورده به خانه نرسند.
 

اولین قدم‌های خوش‌پوشی
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


پسرك شما، این روزها برای اولین بار با موضوعی به نام خوش‌پوشی و خوش‌تیپی آشنا می‌شود. به  مدل لباس پوشیدن خودش و دیگران دقت می‌كند و نگران است مبادا لباسش آنقدر كه باید به‌روز نباشد. اولین درگیری‌های شما با این را می‌پوشم و آن را نمی‌پوشم شروع شده اما سعی كنید دغدغه او برای خوش‌پوشی را درك كنید. مثلا یادتان باشد این روزها كه دستمال‌گردن مد شده، او هم دوست دارد یكی از آنها را داشته باشد یا حالا كه همه پاچه شلوارشان را تا می‌زنند، او هم دوست دارد این كار را تكرار كند.
 

کودکی خوش
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


دامن پوشیدن دختران دو تا سه ساله، جذاب و دیدنی است؛ اما برای راحتی بیشتر بهتر است سراغ دامن‌هایی بروید كه به شكل بیلرسوت هستند یعنی دو بلند روی شانه به نگه داشتن دامن كمك می‌كند. در این شرایط مدام مجبور نیستید بازی شادمانه او را برای درست كردن دامن، متوقف كنید. در انتخاب تی‌شرت یادتان باشد سراغ نمونه‌هایی بروید كه حداقل 70 درصد آن نخ است و احتمال بروز حساسیت پوستی در كودك‌تان را كم كند.
 

در رقابتی دوستانه
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


دردسرهای شما با ورود به مهدكودك و پیش‌دبستانی شروع شده؛ دختر شما قصد دارد در تولد تمام دوستانش با به‌روزترین لباس‌ها شركت كند. بدانید كه  کودکان  در مهدكودك درباره لباس‌ با هم حرف می‌زنند و اطلاعات خوبی درباره ست كردن و مدل‌های روز دارند. شلوار یا دامن گل گلی و كت كوتاه همان چیزی است كه شاید در كمد این روزهای هر خانم جوانی باشد اما كودك شما هم به چنین لباسی فكر می‌كند.
 

حساسیت‌ زایی نکنید
 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


هیچ چیز به اندازه بازی كردن برای دخترك شما اهمیت ندارد. او هم دوست دارد در عصرهای این فصل در پارك بدود، از سرسره بالا برود و هنگام تاب خوردن، صدای خنده‌اش شهر را پركند؛ پس دست او را برای این همه خوشحالی نبندید و به یك تی‌شرت و شلوارك بسنده كنید. شاید این ست به نظر شما پسرانه باشد اما یادتان باشد بازی‌های این سن، بار جنسیتی ندارند و بچه‌ها هم هنوز شناخت عمیقی نسبت به این تفاوت پیدا نكرده‌اند. شما با گفتن جملاتی مثل «لباست پسرانه است» و «این لباس را كه دخترها نمی‌پوشند»، او را دچار حساسیت‌هایی زودهنگام می‌كنید.
 

انتخابی دخترانه

دخترك شما كه تا همین چند وقت پیش از پوشیدن دامن شاد می‌شد، حالا دوست ندارد دامن بپوشد. به نظر او دامن لباسی كودكانه است اما اودر این سن و سال بیش از هر چیز می‌كوشد لباسش را از فضای كودكانه خارج كند و خود را یك نوجوان امروزی نشان دهد.

 

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه


هیچ چیز را به اندازه شلوار جین دوست ندارد تا پاچه‌اش را تا بزند. تی‌شرت گشاد می‌پوشد كه تصویری خاص روی آن حك شده ‌است. دیر یا زود یكی از این كفش‌های پارچه‌ای به‌روز هم از شما می‌خواهد.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل