سارا قاسمی يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

درست است كه مردها به اندازه خانم‌ها در خرید، مته به خشخاش نمی‌گذارند، اما در خرید برخی لوازم شخصی‌شان آنقدر حساس هستند كه گاهی هزینه بسیار زیادی برای آنها در نظر می‌گیرند؛ مثل ادكلن. ادكلن‌ها در راس لیست خرید مردهای خوش‌تیپ است و هر فصل برای خرید آنها برنامه‌ریزی خاصی دارند.

اگر در میان رایحه‌ها به دنبال جدیدترین و خنك‌ترین آنها می‌گردید، بهتر است چرخی در پیشنهادهای مردانه این مطلب بزنید، تا با این رایحه‌ها در گرمای تابستان روزهای دلچسب و خنكی را سپری كنید.

قدرتمند شوید

قدرتمند بودن عطرهای مردانه بیش از هر چیز به ظاهر و شیشه‌های تیره‌رنگ آنها باز می‌‌گردد. شكل و شمایلی كه به خوبی خبر از آنچه درون خود دارد، می‌دهد. با این حال اگر به دنبال قدرت و تفاوت هستید ما عطر مردانه له هوم لا نویی La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent را پیشنهاد می‌كنیم.

عطری با تركیب رایحه مركبات، گل‌ها و رایحه شرقی كه در آمیخته شدنش با بوی هل و طراوت ترنج و اسطوخودوس رنگ و بوی ویژه‌ای در خود دارد. رایحه‌هایی سرشار از تضاد كه همین به ماندگاری بالا و پراكندگی بسیار خوب این عطر كمك ویژه‌ای كرده است.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

از سویی دیگر این عطر در رایحه پایانی خود تركیبی از زیره سیاه و خس‌خس دارد تا تلخی و شرقی بودن آن حس مردانگی را در شما صدچندان كند. با این تفاسیر دیگران هم انتخاب هوشمندانه شما را تحسین خواهند كرد.

حدود قیمت: 350 هزارتومان 100 ML

 

جسور باشید

گاهی شنیدن نام یك عطر، با سابقه خوبی كه در ارائه رایحه‌های پرطرفدار دارد، كافی است تا بی‌درنگ سراغش بروید. برای كسانی كه برند تروساردی Trussardi را نمی‌شناسند باید بگوییم این نام بعد از سال‌ها تولید عطرهای زنانه و مردانه متفاوت زیر نظر بهترین متخصصان جزو معدود برندهایی است كه كیفیت خود را مثل سابق حفظ كرده است و حالا با ارائه عطر مردانه جدیدی با نام بلك استیریم كه عطری اشرافی، تلخ و افسانه‌ای است در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

این عطر با تركیبی از لیموی تازه ایتالیایی، زنبق و آلو و در نهایت نت پایانی تلخی از خس خس، نعناع هندی و چرم پراكندگی بسیار خوبی دارد. اگر دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید این عطر بهترین پیشنهاد است.

حدود قیمت: 290 هزار تومان 100ML

 

اسپرت و خنك

اگر در میان عطرها به دنبال رایحه‌ای برای استفاده در محافل غیررسمی و جمع‌های دوستانه می‌گردید ما به شما عطر مردانه كروم یونایتد Azzaro Chrome United را پیشنهاد می‌كنیم. رایحه‌ای خاطره‌انگیز از لحظات به یاد ماندنی جمع‌های دوستانه كه سرشار از لذت و شادی است و با پراكندگی بسیار خوبی كه دارد همه انتظارات شما را از یك عطر ماندگار و خنك برآورده می‌كند.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

رایحه اولیه این عطر مردانه از تركیبات ترنج، گشنیز و فلفل با بویی خنك است كه با برگ‌های چای و بنفشه به عنوان رایحه میانی و در انتها هم عطر مشك و سدر  ادامه می‌یابد. این رایحه كه به دلیل اسپرت بودنش طرفداران زیادی بین جوان تر‌ها دارد تا ساعت‌ها به همان تازگی ثانیه‌های اول روی پوست‌‌‌‌‌تان خودنمایی می‌كند. پس در روزهای گرم تابستان به كمك این رایحه خنك شوید.

حدود قیمت: 150 هزار تومان 100ML

 

رایحه چوب و ادویه

فروشگاه‌های بزرگ عطر معمولا گزینه‌های زیادی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهند؛ پس كافی است كمی قبل از خریدتان اطلاعات لازم را در دست داشته باشید و سراغ همانی كه می‌خواهید، بروید؛ مثلا اگر از طرفداران رایحه چوب و ادویه هستید عطر مردانه نویت د ایسی Nuit d’Issey Issey Miyake را حتما امتحان كنید. این عطر با شیشه سیاه خاص خود بسیار چشم‌نواز است و به دلیل تركیبات خلاقانه عطاران آن دل هر مصرف كننده‌ای را با یك بار بوییدن خواهد برد.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

رایحه‌های ترنج و گریپ فروت در ابتدا و عطر خوش چرم، فلفل سیاه و سفید، چوب و ادویه نت میانی این عطر مردانه را تشكیل می‌دهند. اما قسمت اصلی ماجرا رایحه‌ای متشكل از دانه تونكا، نعناع هندی، عود و چوب گران‌قیمت آبنوس است كه به هوشمندانه‌ترین شكل ممكن، عطر این محصول را به عطری اعجاب‌انگیز تبدیل كرده است.

حدود قیمت: 300 هزار تومان 125 ML

 

كلاسیك پسندان

برای كسانی كه در روزهای گرم تابستان به دنبال عطری خنك می‌گردند پیشنهاد ویژه‌ای داریم. این عطر محبوب مردانه در ماه فوریه سال 2015 وارد بازار شد تا بهترین خاطرات تابستانه قدم زدن در سواحل آرامش بخش مدیترانه را در ذهن‌ها تداعی كند.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

عطر تازه رونمایی شده آكوا دی جیو پروفوم جورجیو آرمانی Acqua di Gio Profumo Giorgio Armani كه رایحه آن در مقایسه با نسخه‌های محبوب دیگر این برند تندتر است، كار خود را با رایحه خنك نت‌های دریایی و ترنج آغاز و با رایحه آرامش‌بخش گل شمعدانی، رزماری و مریم گلی در نت میانی مشام را می‌نوازد و در انتها با رایحه عود و نعناع هندی كارش را به پایان می‌رساند. این برند كه سال‌هاست به برند محبوب مردهای كلاسیك معروف است جایزه‌های متعددی به خاطر الهام‌بخش بودن رایحه‌هایش دریافت كرده است.

حدود قیمت: 530 هزار تومان 125 ML

 

یك مردانه تمام‌عیار

برخی برندها امتحانشان را پس داده‌اند؛ به همین دلیل هم هست كه با بردن اسمشان خیلی‌ها دیگر كاری با جزئیات آن ندارند و از خرید آن مطمئن هستند. برند نام‌آشنای هرمس در سال 2014 با حفظ اصالت، ورژن متفاوتی از این رایحه مردانه محبوب را به دنیای عطرها معرفی كرده است.  عطر مردانه Hermes Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche در نت ابتدایی خود رایحه‌های مركبات، اقیانوس و پرتقال و به عنوان نت میانی گل شمعدانی را به خود اختصاص داده است و برگ بنفشه و رایحه‌های چوب و سرو، حسن‌ختام این عطر مردانه را تشكیل می‌دهد.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

این عطر برای مردانی كه عاشق بوی خاك و تازگی هستند پیشنهاد می‌شود چرا كه عطر آن تداعی كننده جان بخشیدن به عنصر خاك است؛ همان طور كه خالقان آن در وصف عطرشان این گونه می‌گویند: «زمین را احساس كن، بر روی زمین دراز بكش و به آسمان زل بزن».

حدود قیمت: 300 هزار تومان 125 ML

 

به خنكی نسیم اردیبهشت

كمتر عطر و ادكلنی در این خرماپزان جواب می‌دهد اما ناامید نباشید. اگر از آن دسته مردانی هستید كه عطرهای مناسب فصل تهیه و استفاده می‌كنند حتما پیش از این از عطرهای خوشبو و متعدد مونبلان استفاده كرده‌اید. این كمپانی در این فصل گرم، سنگ تمام گذاشته و یكی از خنك‌ترین رایحه‌ها را با تركیباتی از معجزه‌های طبیعت ارائه كرده است.

 

عطرهای مردانه خاص!

 

عطر مردانه لجند اسپشیال ادیشن مونبلان Legend Special Edition Montblanc 2014 با رایحه شاداب لیمو و نعناع آغاز و با رایحه سیب سبز و برگ‌های گل بنفشه و هل در میان كار تركیب و در نهایت تكمیل شده است. نت پایانی لجند هم مانند بسیاری از عطرهای محبوب این برند با رایحه نت‌های چوبی به پایان می‌رسد.

حدود قیمت: 180هزار تومان 100 ML



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل