سارا قاسمی پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

به روز های آخر تابستان که نزدیکتر می شویم، بوی پاییز همه جا را پر خواهد کرد. فصل بازگشایی مدارس است و باید به فکر نظم و ترتیب دادن به کارهای کودکان دانش آموزمان باشیم.

یکی از مهمترین نکات برای دانش آموزان داشتن فضایی در اتاق شان است که بتوانند در آن به راحتی به مطالعه بپردازند. میز تحریر کوچکی برای نوشتن تکالیف و البته راه حل هایی برای حفظ نظم و جذابیت آن فضا برای کودکان!

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱. میز تحریر کلاسیک در طراحی اتاق کودک

قبل از هر کاری باید به فکر یک میز تحریر مناسب برای اتاق کودک تان باشید. میز تحریرهای چوبی کلاسیک شاید برای ما بزرگترها حس و حالی خاص و دلپذیر را ایجاد می کند. همراه با کودکتان به خرید بروید نظر او را برای این انتخاب بپرسید. اگر فکر می کنید میزهای تحریر کلاسیک زیبا می تواند مورد علاقه او نیز باشد، شک نکنید و از میان مدل های مختلف آن یکی را که فضای کافی برای نگهداری از وسایل دارد بخرید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۲. میز و نیمکت های مدرسه، میز تحریری در اتاق کودک

اگر کودک شما از آن دسته دانش آموزانی است که به فضای کلاس درس و مدرسه علاقه دارد شاید بهترین گزینه برای میز تحریر او تهیه میز و نیمکتی مشابه به آن چیزی باشد که در مدرسه از آن استفاده می کند. فقط کافی است که با یک رنگ آمیزی زیبا آن را با فضای داخلی اتاقش هماهنگ کنید. در کشوی زیر میز این گونه نیمکت ها غالبا فضایی برای نگهداری از لوازم تحریر وجود دارد.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۳. میز مطالعه مدرن در دکوراسیون اتاق کودک

عده ای از ما به سادگی و فضاهای مدرن علاقه بیشتری داریم و ترجیح می دهیم در فضای داخلی اتاق کودک مان نیز این موضوع را دخیل کنیم. بنابراین پیشنهاد می کنم سری بزنید به فروشگاه ها بزنید و به دنبال میز مطاله ای مدرن و شیک بگردید. میز تحریر های درب دار همراه با صندلی هایی که هماهنگ با آنها طراحی و ساخته شده در فروشگاه ها می توانند گزینه های بسیار خوبی باشند که بتوانند به سادگی با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک شما هماهنگ شوند.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۴. ست میز تحریر و کتابخانه کودک

در هنگام خرید به قابلیت ها و کارکرد های میز تحریری که انتخاب می کنید دقت کنید. شاید بتوانبد با یک تیر دو نشان بزنید و همراه با خرید یک میز تحریر کتابخانه ای کوچک و متناسب با قد کودک تان تهیه کنید. تنوع مدل ها و رنگ های این میزهای تحریر طیف وسیعی از انتخاب را پیش پای شما خواهد گذاشت. میز تحریری که در تصویر بالا می بینید فضای کافی برای نگهداری از وسایل و لوازم تحریر را تامین کرده است.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۵. میزهای تحریر کودک به شکل دنیای انیمیشن های کارتونی

اگر اهل آستین بالا زدن و ساخت و ساز هستید و یا تمایل دارید که برای داشتن میز تحریری خاص در اتاق کودکتان به یک نجار مراجعه کنید، برایتان پیشنهادی دارم. به میز تحریری که در تصویر بالا می بینید دقت کنید. به نظر نمی آید از دنیای زیبای انیمیشن و کارتون های مورد علاقه فرزندتان بیرون آمده است؟! فکر می کنم چنین ایده ای بتواند کودک شما را به درس خواندن تشویق کند و او را به سوی میزش بکشاند تا از آن استفاده کند.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۶. میز مطالعه ساده در طراحی دکوراسیون اتاق کودک

شاید فکر کنید ما فقط به شما پیشنهاد های گران قیمت ارائه می دهیم. اشتباه نکنید ایده های مقرون به صرفه ای هم در راه است تا بتواند به زیباتر شدن فضای داخلی اتاق کودک شما کمک کند. نیازی نیست که حتما میز خاص و گران قیمتی تهیه کنید. میز مطالعه ساده و کشیده ای تهیه کنید و ایده های بعد را دنبال کنید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۷. باکس های چوبی میز و کتابخانه ای زیبا برای اتاق کودک

دو عدد چارچوب چوبی مربع شکل نیز می تواند نقش میز تحریر و باکس کتاب را برای فرزند شما داشته باشد. تنها کافی است که در انتخاب رنگ، اندازه و مکان قرارگیری آن به اندازه کافی دقت و ظرافت داشته باشید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۸. از دیوار پشت میز مطالعه کودک تان استفاده کنید

با ایده ای کوچک و کاربردی کوک تان را خوشحال کنید. دنیای کودکان آنقدر ساده و بی آلایش است که نیازی نیست برایشان وسایل گران قیمت تهیه کنید تا راضی باشند. به سراغ علایق آنها بروید و خلاقیت به خرج دهید. رنگ ها حرف اول را در دنیای کودکان می زنند. با وسایل کوچک دست ساز رنگارنگ فضاهایی را برای نگهداری از لوازم تحریر مهیا کنید و آنها را به شیوه های مختلف به دیوار پشت میز مطالعه نصب کنید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۹. شلف ها برای نگهداری از لوازم تحریر در اتاق کودک

برای نگهداری از ابزار کار، عروسک ها، اسباب بازی ها و لوازم تحریر کودک تان بهتر است به فکر شلف ها (قفسه های معلق دیواری) باشید. این قفسه ها به دلیل این که پایه ای روی زمین ندارند، سطحی از فضای کف خانه شما را اشغال نخواهند کرد و به نظم دهی اتاق کودک کمک می کنند.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۰. سطل های رنگی به عنوان شلف در اتاق کودک

هر کاری در خانه شما مانند درسی است برای شکل گیری شخصیت کودک تان به او می دهید، پس با ظرافت انتخاب کنید. خلاقیت در را در فرزندتان تقویت کنید و به او بیاموزید که می تواند با کمی فکر دست به کاری جالب بزند. در تصویر بالا با یک ایده خلاقانه سطل های بلا استفاده رنگ آمیزی شده و به عنوان شلف فضای نگهداری از وسایل را فراهم کرده است.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۱.  تخته سیاه پشت میز مطالعه در اتاق کودک

نقاشی کردن و نوشتن بر روی سطوح بزرگ مثل دیوارها همیشه برای فرزندان شما جذاب خواهد بود. این حسی است که حتی خود شما هم در سنین پایین تر آن را حتما تجربه کرده اید. پس با فرزندتان اجازه بدهید که این خواسته خود را عملی کند. یک تخته سیاه بزرگ در پشت میز تحریرش در اختیارش قرار دهید و بگذارید تا آزادی عمل داشته باشد. این مکان مناسب فرزندتان را ترغیب خواهد کرد تا بیشتر به سمت فضای مطالعه ای که برایش در نظر گرفته اید برود.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۲.  نصب پوستر بر روی دیوار پشت میز مطالعه

روش دیگری که برای ترغیب فرزندتان می توانید به کار بگیرید تا به سمت فضای مطالعه روی بیاورد این است که پوستر مورد علاقه اش را در ابعادی بزرگ به دیوار پشت میز تحریرش متصل کنید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۳. میز تحریر دیواری برای اتاق های کوچک

اگر اتاق فرزند شما کوچک است و فکر می کنید فضای کافی برای قرار دادن یک میز در آن وجود ندارد، نا امید نشوید. به سراغ میز تحریری دیواری بروید که قابلیت تا شدن دارد. با این انتخاب هر گاه که بخواهید می توانید با تا کردن آن از فضای اتاق برای کارهای دیگر استفاده کنید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۴. میز تحریر تاشو با باکس های کوچک

دسته ای از این میز های مطالعه دیواری تاشو با داشتن باکس هایی کوچک در اطراف خود به شما اجازه می دهند تا دفترچه ها و کتاب ها را درون آن قرار دهید.

 

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

 

۱۵. میز مطالعه در فرو رفتگی دیوارها

کمی هوشمندانه عمل کنید از همه فضاهای خانه بهره بگیرید. اگر در یکی از دیوارها فرو رفتگی وجود دارد که بلا استفاده مانده از آن استفاده کنید و میز تحریر کوچکی در آن قرار دهید و از فضای بالای آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید. این ایده برای خانه هایی با فضای کوچک بسیار مناسب است.


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : چیدانه
برچسب ها : دکوراسیون, طراحی و دکوراسیون, طراحی داخلی, فضای میز تحریر کودک, میز تحریر کودک, میز کودک, میز تحریر کلاسیک, طراحی اتاق کودک, نیمکت های مدرسه, میز مطالعه مدرن, دکوراسیون اتاق کودک, ست میز تحریر, انیمیشن های کارتونی, میز مطالعه ساده, باکس های چوبی میز, کتابخانه ای زیبا, میز مطالعه کودک, سطل های رنگی, decoration, design and decoration, interior design, children's writing desk space, children's desk, children desk, classic writing desk, children's rooms, school benches, modern study table, baby room decoration, set desk, animated cartoon, simple study table, wooden boxes tables, beautiful library, children study table, bucket color


موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل