سارا قاسمی جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

خرید لباس برای بچه‌ها در شرایط عادی، كار لذت‌بخشی است. لباس‌های كوچك و چند وجبی بچه‌ها دل آدم‌ را می‌برد اما وقتی پای یك عروسی یا ‌مهمانی بزرگ وسط می‌آید، كار سخت می‌شود. بی هدف گشتن در مراكز خرید و بالا و پایین كردن پاتوق‌هایی مانند خیابان بهار و سنایی هم فایده‌ای ندارد. شما باید بدانید دنبال چه لباسی می‌گردید؛ ست‌های پیشنهادی ما را همراه خود ببرید.

مرد ساده و جذاب

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

تدارك این ست زمان زیادی از شما نمی‌گیرد؛ كافی است در اولین فروشگاه سراغ یك پیراهن سفید و شلوار كتان را بگیرید. پاپیون‌های كودكانه هم این روزها زیاد شده‌اند. اگر شلوار كتان مشكی انتخاب كردید، سراغ كفش كالج مشكی بروید ولی با شلوار كتان سورمه‌ای می‌توانید كالج قهوه‌ای هم ست كنید.

 

اسپرت پوشی در کودکی

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

خاكستری، سفید و سورمه‌ای را به خاطر بسپارید؛ این رنگ‌ها می‌توانند ست‌هایی شیك بسازند. پسر شما با این كت و شلوار تریكو، صاحب یك ست نیمه‌رسمی شده و باید با انتخاب یك تی‌شرت یقه‌گرد این سبك را در لباسش حفظ كنید. تی‌شرت مناسب برای این ست می‌تواند سفید، آبی روشن یا تركیب آنها باشد. اگر می‌خواهید پسر شما كت‌پوش شود، این جنس كت برای بچه‌ها راحت‌تر از پارچه‌های رسمی رایج است.

 

کلاسیک می‌شود

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

برای رسمی كردن بچه‌ها، جلیقه انتخاب بهتری در مقایسه با كت است؛ چون كمتر دست و پای بچه‌ها را می‌گیرد و راحتی آنها را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. برای این كار می‌توانید سراغ پارچه‌های نقشداری كه در كت و شلوارهای مردانه هم استفاده می‌شوند، بروید. كلید زیبایی این ست استفاده هوشمندانه از 3 رنگ سفید، مشكی و خاكستری است.

 

اولین قدم‌های خوش‌پوشی

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

اگر زیاد به ‌مهمانی رسمی دعوت می‌شوید، پسرك شما به یك پیراهن سفید مردانه احتیاج دارد كه بتوانید در ست‌های مختلف استفاده كنید؛ با پاپیون به تنهایی یا با جلیقه و پاپیون ست. اگر در پیدا كردن جلیقه و پاپیون ست به مشكل برخوردید، سراغ نمونه سفید و مشكی با طرح‌های مختلف بروید؛ مثلا جلیقه می‌تواند چهارخانه و پاپیون خال‌خالی باشد. شلوار مشكی، سورمه‌ای و خاكستری برای این ست مناسب است.

 

سیندرلا می‌شود

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

پوشیدن دامن پفی، از هیجانات دوران كودكی است كه پیشنهاد می‌كنیم دخترتان را از این حس دور نكنید. پیراهن‌های دخترانه را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا كنید ولی بهتر است با تلی در مایه رنگ لباس، به مدل موی دخترتان هم فكر كنید. به دلیل بلند بودن دامن، رنگ كفش اهمیت زیادی ندارد و می‌توانید از كفش مشكی، سورمه‌ای یا طلایی استفاده كنید.

 

مدپوش کوچولو

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

پیراهن‌های از بالا گشاد و چین‌دار برای اندام باریك توصیه می‌شود؛ مثل ظرافت یك دختر بچه. وقتی این ‌مهمانی در ایام تابستان برگزار می‌شود، شما هم می‌توانید از رنگ مناسب فصل مثل زرد لیمویی استفاده كنید. برای تكمیل ست هم سراغ كفش طلایی- اما نه چندان براق- بروید. لباس‌های برقدار، بچه‌ها را از دنیای كودكانه‌شان دور می‌كند.

 

کمی تا قسمتی رسمی

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

تركیب تور و پارچه برای پیراهن‌های دخترانه همیشه كارآمد است؛ به‌خصوص اگر یك تور فانتزی و مناسب با حال و هوای كودكانه پیدا كنید. این مدل را به دلیل سادگی كنار نگذارید چون به همان اندازه كاربردی است و می‌توانید در برنامه‌های مختلف تن فرزندتان كنید. اگر دوست دارید رسمی‌تر شود، از یك تل با گل‌های درشت صورتی كمك بگیرید اما اگر می‌خواهید اسپرت‌تر شود، موهایش را دم‌موشی ببافید.

 

بازی با رنگ‌ها

 

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

 

پیراهن‌ها با گل‌های درشت، بخشی از مد امسال برای خانم‌ها هستند كه به دنیای كودكانه هم وارد شده‌اند. برای كامل كردن این ست به كفش و تل قرمز احتیاج دارید چون رنگ اصلی گل‌ها قرمز است و با این كار بیشتر به چشم می‌آید و چهره شادابی به كودك شما می‌دهد. رنگ قهوه‌ای هم در این ست به چشم می‌خورد اما اگر از كفش و گل‌سر قهوه‌ای استفاده كنید، ست فرزند شما دلگیر می‌شود.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل