سارا قاسمی سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

دوران جوانی فرصت خوبی برای فانتزی‌بازی است؛ زمانی برای اینكه سراغ انتخاب‌های متفاوت و هیجان‌انگیز بروید. مرز جوانی به میانسالی را كه رد كنید، چارچوب انتخاب‌ها كمی محدودتر می‌شود و برای حفظ استایلی مناسب سن‌تان بهتر است سراغ گزینه‌های فانتزی نروید و انتخاب‌های كلاسیك‌تری داشته باشید.

یكی از دنیاهای جذاب و فانتزی كه تا فرصت جوانی هست باید از آن بهره ببرید، دنیای ساعت‌هاست. ما تعدادی از جدیدترین ساعت‌های جوان‌پسند را اینجا جمع كرده‌ایم تا یادتان بیفتد چه دنیای جذابی منتظر شماست.

ساعت جین‌پوش
 

حدود قیمت:  2/1 میلیون تومان

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

برای آقایانی كه به ساعت‌های اسپرت با امكانات ورزشی مثل كرونوگراف علاقه دارند، راه‌اندازی خط تولید ساعت‌های دیزل، دنیای تازه‌ای را باز كرد. این برند پوشاك اسپرت كه بیش از همه به تولید شلوار جین مشهور است، به تازگی ساعتی تولید كرده كه از پارچه جین در بند آن استفاده شده و با همین نام شناخته می‌شود. این ساعت چند موتوره با دور قاب طوسی، مناسب آقایان جین‌پوش است. ضدآب بودن تا عمق 100 متر، نمایش روز، هفته و شب‌نما بودن را هم باید به امكانات این ساعت اضافه كرد.

 

خانمانه

حدود قیمت: 3 میلیون تومان

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

عادت عوض كردن ساعت متناسب با تیپ و ست لباسی كه انتخاب كردید، از ویژگی‌های زندگی لوكس است. وقتی شما یك لباس رسمی به تن دارید، یك ساعت بنداستیل ساده، انتخاب خوبی برای شما نیست و برازندگی شما را زیر سوال می‌برد. برای چنین ستی شما احتیاج به ساعتی براق با تزییناتی مثل نگین‌های برلیان دارید. این ساعت ورساچه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چون در عین سادگی، رسمی و لوكس است. این ساعت بند چرمی با طلای سرخ و سفید و با و بدون برلیان موجود است كه می‌توانید با توجه به بودجه خودتان انتخاب كنید. هیچ امكان اضافه‌ای در این ساعت پیش‌بینی نشده است.

 

برای كلاسیك‌ها

حدود قیمت: 400 هزار تومان

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

اگر اهل تعویض دائمی ساعت خود نیستید و تا وقتی از كار نیفتد، ساعت‌تان را كنار نمی‌گذارید، این ساعت DKNY را به دلیل طراحی ساده و كلاسیك آن به شما پیشنهاد می‌كنیم. ساعتی ظریف كه ویژگی دیگر آن استفاده از دو رنگ سفید و طلایی در طراحی‌اش است. با این تركیب دست‌تان برای ست كردن باز است و می‌توانید ساعت‌تان را همراه با زیورآلات سفید یا طلایی استفاده كنید. این ساعت جز نشان دادن زمان، امكان دیگری مثل نمایش تاریخ را ندارد.

 

پیشنهاد به میانسال‌ها

حدود قیمت:  3میلیون تومان

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

اگر جوانی را پشت سر گذاشتید و به 40 سالگی نزدیك می‌شوید، وقت آن است كه از ساعت‌های اسپرت دل بكنید و نمونه‌های رسمی‌تری را انتخاب كنید. برای اینكه ساعت شما با سن‌تان هماهنگی داشته باشد، لازم نیست سراغ نمونه‌های طلایی و براقی بروید كه برای مردان موسفید مناسب است. پیشنهاد ما ساعت مردانه فراگاموست. صفحه‌ای با بند چرمی و قاب استیل كه طراحی ساده و كلاسیكی دارد به همین دلیل با ست‌های نیمه‌رسمی تا رسمی قابل استفاده است و می‌تواند همراه خوبی در بسیاری از موقعیت‌ها باشد. این ساعت امكان نمایش تاریخ كامل را هم دارد.

 

متولد سرزمین تكنولوژی

حدود قیمت:  1/1 میلیون تومان

مجموعه ساعت‌های «ادیفیس» كاسیو به دلیل طراحی اسپرت صفحه آن همیشه مطلوب پسران جوان و حتی نوجوانی بوده كه برای كامل كردن ست اسپرت‌شان به چنین ساعتی با صفحه برجسته و پیچ‌های متعدد برای زمان‌سنجی احتیاج دارند. كاسیو نمونه جدیدی از این مجموعه را با نام ERA-300 تولید كرده كه با جدیدترین تكنولوژی‌های روز هماهنگی دارد.

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

این ساعت قدرت اتصال به گوشی تلفن همراه و سایر وسایل الكترونیك از طریق بلوتوث را دارد و كارهای محدودی از یك ساعت هوشمند را انجام می‌دهد. صاحبان كاسیو این ساعت را برای مسابقات اتومبیلرانی رد بول طراحی كردند. در طراحی صفحه هم از رنگ نئونی قرمز استفاده شده تا در شب هم بدون نیاز به نور قابل خواندن باشد.

 

برلیان نشان

حدود قیمت:  600 هزار تومان

اگر دنبال ساعتی می‌گردید كه به صورت روزانه استفاده كنید اما از فرم یك ساعت ساده خارج شود و با سایر انتخاب‌های زنانه شما مثل كیف با دسته كوتاه رودستی‌تان، كفش با سگك براق، زیورآلات نگین‌دارتان هماهنگی داشته باشد باید سراغ چنین نمونه‌ای بروید. یك ساعت گرد استیل با طراحی كلاسیك و ساده كه قرار گرفتن یك ردیف نگین دور صفحه ساعت، آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب برای خانم‌های 30 سال به بالا كرده است.

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

این ساعت در دو رنگ سفید و طلایی موجود است كه توصیه می‌كنیم با توجه به رنگ حلقه‌تان انتخاب كنید. تركیب زرد و سفید براق روی یك دست، زیبایی را از شما دور می‌كند. خرید ساعت برلیان‌نشان از یكی از برندهای سوئیسی نیاز به بودجه بالایی دارد اما فسیل با استفاده از نگین‌های اتمی محصول اقتصادی عرضه كرده است.

 

تین‌ایجرها را فراموش نكنید

حدود قیمت: 250 هزار تومان

 

پیشنهادهایی جذاب، ساعت هایی شیک

 

اگر دختر یا پسر جوانی در خانه دارید برای خرید ساعتی كه متناسب با دنیای فانتزی او باشد، سراغ یكی از فروشگاه‌های سواچ بروید. برای این گروه باید ساعتی بخرید كه جذابیت بالایی داشته باشد ولی هزینه زیادی متحمل نشوید چون به سرعت سراغ ساعت‌های جدیدتر می‌روند و نمونه‌های تازه‌تر را می‌خواهند. ساعت‌های باریك و طرحدار سواچ كه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای دخترها و پسرها موجود است، بهترین انتخاب هستند.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل