سارا قاسمی جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

محبوب‌ترین مدل مو برای آقایان به سن و علایق آنها بر می‌گردد. از مدل موهایی كه سوپراستارها یا فوتبالیست‌ها دارند تا مدل موهایی كه به تازگی در ژورنال‌های مختلف به چشم می‌خورند، همه و همه آمده‌اند تا دنیای ساكت مد را برای آقایان تغییر دهند.

در رده‌های سنی نوجوانان تنوع را بیشتر می‌توانید ببینید و با بالارفتن سن، آقایان مدل‌های كلاسیك‌تر را ترجیح می‌دهند. ما در اینجا جدیدترین مدل‌های مردانه را برای شما جمع كرده ایم.


موهای كوتاه و شلوغ با خط ریش بلند

 

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

 

این مدل مو برای موهایی با جنس لطیف و لخت بسیار مناسب است و با كمی رسیدگی روزانه می‌توانید مدل موی دلخواه خودتان را داشته باشید. برای حالت دادن به این مدل از حركات نامنظم و بی‌هدف دست در مو استفاده كنید. همچنین می‌توانید از سشوار برای صاف كردن موها و حالت دادن بهتر استفاده كنید؛ این كار باعث می‌شود تا مو لخت‌تر به نظر بیاید. در این مدل مو، چتری‌ها می‌توانند روی پیشانی بیایند و خط ریش كمی بلندتر از حد معمول آن است.

 

متعادل

 

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

 

این مدل مو برای آقایانی در رده سنی 30 تا 40 سال بسیار مناسب است. اندازه مو دارای تعادل خاصی است؛ نه آنقدر كوتاه كه سفیدی كف سر پیدا شود و نه آنقدر بلند كه شلوغ و نامرتب باشد. این مدل مو را می‌توانید به راحتی درست كنید و زیاد وقت شما را نمی‌گیرد.

 

مثبت اما جذاب

 

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

 

این مدل مو اولین حسی كه به دیگران منتقل می‌كند، نظم و ترتیب است؛ مدل مویی كه همیشه و در هر سنی مناسب است و در یك سال اخیر هم به مدل مویی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. از این مدل مو می‌توانید برای موقعیت‌های رسمی یا حتی برای داشتن ملاقات‌های كاری استفاده كنید. برای حالت دادن به این مدل مو در خانه به وقت بیشتری احتیاج دارید و بهتر است از یك شانه ریز برای باز كردن فرق و ایجاد حالت موجی كمك بگیرید. البته از مواد نگه‌دارنده هم حتما كمك بگیرید چون این مدل مو به‌خودی‌خود ثابت باقی نمی‌ماند.

 

به سبك فوتبالیست‌ها

 

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

 

این مدل مو محبوب نوجوانان و جوانان است و با نام مدل فوتبالیست‌ها شناخته می‌شود چون ستاره‌های دنیای فوتبال مثل كریستین رونالدو هم این مدل مو را دارند. در این مدل، موهای اطراف سر كوتاه هستند و موهای بالای سر ارتفاع بیشتری دارند كه به سمت بالا حالت داده شده‌اند.

 

فشن شده‌ها

 

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

 

این مدل مو نیازمند این است كه تراكم موها در كناره‌های سر بسیار كم و بالای سر موها بیشتر باشد؛ البته اگر این مدل را از آرایشگرتان بخواهید، این كار را برای شما انجام می‌دهد. برای حالت دادن به این مدل در خانه كمی ژل روی كف دست بزنید، انگشت‌ها را داخل مو ببرید و به سمت بالا بكشید. باتوجه به حجم موهای‌تان، این كار را باید چند بار تكرار كنید.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل