سارا قاسمی شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

در ماه ژانویه تصاویر پسربچه ای در اینترنت منتشر شد که پیراهن لیونل مسی را که از یک کیسه پلاستیکی ساخته یود، به تن داشت.

ابتدا در اکانت طرافداران مسی در توییتر، تصویری از این کودک که پشت به دوربین بود و هویتش قابل شناسایی نبود منتشر شد. دو هفته بعد، مشخص شد که این پسر بچه 5 ساله، مرتضی احمدی از جاغوری، افغانستان است.

در عین حال که داستان لباس این پسربچه تلخ و غم انگیز است، نشان دهنده علاقه زیاد خانواده اش به او نیز هست. عارف احمدی پدر مرتضی، که قادر به خرید پیراهن واقعی مسی برای پسرش نبود، توضیح می دهد: «من به او گفتم که ما در روستای فقیری دور از شهر زندگی می کنیم و برایم ممکن نیست که بتوانم این پیراهن را برایش تهیه کنم.

اما مرتضی دست بردار نبود و روزها به گریه خود ادامه داد تا این که برادر بزرگترش، همایون یک پیراهن پلاستیکی برای او درست کرد. مرتضی بعد از پوشیدن آن پیراهن پلاستیکی دیگر گریه نکرد.» در تصاویری که همایون در فیسبوک خود منتشر کرده، مرتضی را نشان می دهد که در لباس جدید خود می رقصد.

خوشبختانه بعد از اینکه هویت مرتضی شناخته شد، فدراسیون فوتبال افغانستان تایید کرد که ملاقاتی بین مسی و طرفدار پروپاقرص جوانش ترتیب خواهد داد. جزئیات دقیق هنوز نامشخص است اما امیدواریم مرتضی به زودی موفق به دیدار قهرمان خود شود.
 
 
ماجرای پیراهن مسی و کودک افغان
 
ماجرای پیراهن مسی و کودک افغان
 
ماجرای پیراهن مسی و کودک افغان
 
ماجرای پیراهن مسی و کودک افغان


شارژ سریع موبایل