سمیه قاسمی شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

مانیکور فقط مختص خانم ها نیست و آقایانی که به زیبایی دست ها و ناخن هایشان اهمیت میدهند نیز میتوانند این کار را انجام بدهند. بسیاری از خانم ها در حال توسعه تکنیک های مانیکور و انجام این کار به صورت شخصی می باشند.

با برداشتن چند قدم کوچک در این راستا شما گام های بزرگتری را در مراقبت از دست ها و ناخن هایتان خواهید داشت. برای آغاز، شامپو و روغن بادام را به کمی آب بیافزایید و ناخن هایتان را در آن قرار دهید تا کمی نرم گردند چون اولین تکنیکی است که انجام آن برای مانیکور بسیار ضروری می باشد.

دستانتان را به مدت 15 دقیقه در این محلول استراحت دهید و بعد گوشت های روی ناخن را به وسیله چوب مانیکور به طرف عقب بکشید تا از روی ناخن جدا شود و توسط انبر مخصوص آنها را بچینید.

اگر سوالی در مورد تکنیک های مانیکور دارید شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میكنیم. در مقوله سوهان ناخن، بهتر است از سوهان های كاغذی استفاده نمایید زیرا باعث جلوگیری از ترك خوردگی ناخن هایتان می گردد.

بعد از عملیات سوهان تنها یک گام دیگر تا مراقبت از ناخن و دست باقی مانده. مهمترین دستاوردهای تکنیک های فعلی مانیکور در باب زیبایی دست ها و ناخن، آسان و عملی بودن آن است.

در حال حاضر با خواندن این مطلب، بانوان عزیز، بسیاری از تكنیك های مانیكور را فرا گرفته اند. هر انگشت به صورت جداگانه باید با وازلین ماساژ شود. بعد كمی صبر نمایید و با زدن برق ناخن، از زیبایی ناخن هایتان لذت ببرید.



شارژ سریع موبایل