مهدی خاکپور پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

به کارگیری ایده های خلاقانه برای تبدیل مبلمان چوبی منزل، به مدلهای جذاب تر از جمله روشهایی است که در ادامه به آن می پردازیم. میزهای چوبی بخش مهمی از مبلمان خانه های ما هستند. میز غذا خوری، میز چای خوری، میز کناری، از جمله مهمترین مبلمان های چوبی خانه های ما هستند که بخش مهمی از فعالیت های روزمره ی ما را، به خود اختصاص می دهند. ممکن است ما برای یافتن دکوراسیون چوبی مورد نظرمان به بسیاری از فروشگاه ها سر بزنیم، در حالی که می توانیم طراحی های منحصر به فردی برای دکوراسیون منزل خود انجام دهیم.

به عنوان مثال و برای شروع، اگر شما میز هایی در داخل منزل خود دارید که قدیمی شده و از آنها خسته شده اید و قصد دارید آنها را با میزهای نو تعویض کنید، ما روشی را به شما نشان می دهیم که این میزهای خسته کننده را به اشکالی جذابتر، که باعث زیبایی هر چه بیشتر فضای داخلی منزل شوند، تبدیل کنید.

اگر شما میزهایی را با استفاده از ایده های شخصی خود، طراحی کنید علاوه بر صرفه جویی و پس انداز مالی، می توانید فضایی را تجربه کنید که تا قبل از این از آن محروم بودید.

ما بسیاری از ایده های طراحی را در اینجا داریم که به شما نشان می دهد چگونه می توانید، با صرف وقت کم و پول کم فضای جدیدی در خانه خود به وجود آورید. استفاده از ایده های هنری گزینه ای آسان و در دسترس، برای افرادی است که قصد دارند میزهای داخل خانه ی خود را، به میزهایی زیبا تر تبدیل کنندمبلمان چوبی منزل صرفاً صنایع دستی راحت برای نشستن و دیگر استفاده ها نیستند؛ بلکه شما می توانید از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

این مطلب را تا پایان دنبال کنید چرا که در ادامه ۱۰ نمونه از میزهای طراحی شده، که شامل میز چای خوری، میز غذا خوری و مواردی از این دست است را مشاهده کنید. اگر شما تازه کار هستید و با تکنیک های طراحی، آشنا نیستید در ادامه، چگونگی استفاده از این تکنیک نمایش داده شده است.

با استفاده از آنها می توانید میزهای جدیدی تولید کنید و یا میزهای قدیمی تان را به میزهای نو تبدیل کنیدشما می توانید از این تکنیک لذت ببرید و علاوه بر طراحی فضای داخلی منزلتان، هر بخش از فضای مربوط را به شکلی که مناسب با خانه ی شماست، تغییر دهید.
 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی

 

تزیین خلاقانه میزهای قدیمی



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل