سارا قاسمی جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

بیش از یک سوم کسانی که در اینترنت جستجو می کنند به دنبال نتایج محلی هستند. اگر کسب و کار شما دارای سرویس های محلی می باشد یا یک فروشگاه فیزیکی محلی دارید، در صورتی که وب سایت شما برای جستجوی محلی تنظیم نشده باشد، مشتریان بالقوه شما ممکن است جذب رقبای شما بشوند.

برای پیدا کردن سرویس های سئو محلی، زمان و انرژی بگذارید و وب سایت کسب و کار خود را بهینه نمایید. این سرویس ها محتوای سایت شما را بهینه خواهند نمود. کدهای شکسته و معیوب شما را تعمیر خواهند نمود. لینک های مختلف ایجاد می نمایند و گزارشی از نحوه عملکرد وبسایت شما را ارائه خواهند نمود.

 

رتبه بندی در موتورهای جستجو

گوگل و دیگر موتورهای جستجو هر روز بیش از قبل، از نیازهای کاربران آگاه می شوند. بنابراین اگر شما «ارزان ترین لوازم خانگی» را جستجو کنید، موتور جستجو نتایج عمومی جستجو را با کسب و کارهای محلی اطراف محل جستجو تطبیق خواهد داد. عبارات هدفمند جغرافیایی که شامل محل فیزیکی است را نیز می توان جستجو نمود.

برای مثال «لوازم خانگی در اطراف سان فرانسیسکو». چنین جستجویی نتایج محلی را در بالای صفحه نتیجه جستجو به کاربران نمایش خواهد داد. شما می توانید کسب و کار خودتان را از بین تصاویر بالای صفحه نتایج جستجو مشاهده نمایید. شرکت های ارائه دهنده خدمات وبسایت می توانند برای کسب و کار شما چنین خدمتی را ارائه دهند:

* تهیه و محتواگذاری صفحه google+

* دریافت بازخوردهای مشتریان در صفحات google+

* درج تصاویری با کیفیت بالا در صفحه google+

* ایجاد اسناد محلی

 

اطمینان از رتبه بندی محلی

اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن خود را در هر صفحه از وب سایت درج نموده اید. هر صفحه از سایت شما باید جزئیات یک محصول یا خدمت منحصر به فرد را ارائه دهد. یک سرویس سئو می تواند این اطمینان را به شما بدهد که سایت شما در بالای لیست فهرست محلی قرار دارد و همچنین از وضعیت رقبای خود در این فهرست نیز مطلع می شوید.

برای تمام وبسایت ها مهم است که از سایت هایی با کیفیت خوب به سایت خودشان لینک داشته باشند. این موضوع باعث افزایش قدرت شما می شود و ساده ترین راه برای انجام اینکار این است که به وب سایت های دیگر مهمان بفرستید.

مطمئن شوید که دکمه های انتقال به شبکه های اجتماعی وبسایت شما در سایت موجود است. بیشتر کاربران شما بدنبال صفحات وبسایت شما در شبکه های اجتماعی هستند و گوگل نیز متوجه این موضوع می شود و برای آن امتیاز قائل است.

 

از چه چیزهایی جلوگیری کنیم؟

اگر شما پیشنهادات فوق را انجام دهید، به رتبه محلی بالاتری دست خواهید یافت. اما موارد جزئی دیگری نیز وجود دارد که باعث کاهش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود. توصیه می شود که سعی کنید رتبه سایت شما بیش از 800 رتبه کم نشود. رتبه کلی وبسایت شما می تواند رتبه محلی شما را تحت تاثیر قرار دهد. از آدرس مجازی در سایت اجتناب کنید. معمولاً اغلب سایت ها به یک مکان مجازی آدرس دهی می نمایند که توصیه می شود به یک آدرس فیزیکی آدرس دهی نمایید، هرچند که آدرس انبار باشد.

برای رتبه بندی بهتر یک صفحه، سایت شما باید سریع بارگزاری شود. از آنجا که ممکن است بسیاری از افراد با گوشی هوشمند خود به وبسایت شما دسترسی داشته باشند، بنابراین سرعت مولفه مهمی می باشد. شرکت سازنده وبسایت، کلمات کلیدی مناسبی را برای وبسایت شما پیشنهاد خواهد داد. کلمات کلیدی که جستجوگران بیشتر آنها را جستجو خواهند نمود. در نهایت، کلمات کلیدی باید به درستی استفاده می شود و به مطالب پرمحتوا اشاره نکنند.

امروزه، بیش از 50 درصد از جستجوهای آنلاین در گوشی های هوشمند انجام می شود و از آن بررسی، 30 درصد منجر به خرید موفقیت آمیز می گردد. هنگامی که یک شخص بر روی تلفن هوشمند خود بهترین رستوران تایلندی را جستجو می نماید، نتایج مناسبی مربوط به رستوران ها در محل زندگی خود مشاهده می نماید. این دلیل اصلی است که وب سایت ها نیاز به جستجوگرها محلی بهینه سازی شده دارند.



شارژ سریع موبایل