سمیه قاسمی سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

چگونه بهترین دامن بلند یا ماکسی را انتخاب کنیم ؟

بدن هر زن به شکل های مختلف و فرم های گوناگون آفریده شده و نوع بدن گزینه مهمی در انتخاب لباس می باشد که نباید به آن بی توجه بود.

• اگر می خواهید دامن ماکسی بپوشید و کمی، نه کاملا بلند دیده شوید، دامنی دو رنگ با خطوط افقی را انتخاب نمایید. علاوه بر این، شما می توانید این دامن را با یک لباس بالرو و یا یک ژاکت کوتاه تکمیل نمائید تا ظاهرتان را نسبت به دامن های ماکسی کوتاه تر نماید.

از سوی دیگر، به خانم هایی که تلاش می کنند قد کوتاهشان را بلندتر نشان دهند، لباس هایی با یقه V به همراه دامن بلند دامن و یا تاپ تنگ به همراه کفش پاشنه بلند توصیه می کنیم. با ترجیح دادن این نوع لباسها دیگر قدتان کوتاه به نظر نمی رسد پس سعی کنید فکرتان را تغییر دهید، تحت فشار نباشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

 

 دامن و پیراهن زنانه بلند چگونه پوشیده می شود؟ (2)

 

• برای دخترانی که اضافه وزن دارند پوشیدن کفش های ورزشی و دامن بلند پلیسه دار ظاهر بدی برایشان ایجاد میکند. بر عکس این طرز پوشش برای دخترانی لاغر تر می تواند منظره مناسبی را به نمایش بگذارد، امتحان کنید. چنین دامنی آنها را در دید اطرافیان بهتر جلوه گر می نماید. علاوه بر این، دخترانی که اضافه وزن دارند از دامن های بلند که با پارچه های ضخیم و سنگین دوخته شده اند باید دوری کنند.

• به زنان و دخترانی که دارای بالا تنه ای چاق تر هستند و شانه هایی بزرگتر دارند، توصیه می کنیم دامن های بلندی که فاق و کمری پهن تر دارند را انتخاب نمایند تا تعادل جسمی خود را کاملا حفظ نمایند و از لحاظ بدنی شیک تر و به روز تر دیده شوند.

• اگر شما می خواهید تاکیدی بر سینه ها ایجاد کنید، انتخاب یک دامن بلند که دور کمر پهن تری دارد به همره کفش پاشنه بلند همه نگاه ها را جذب خواهد کرد. برای رسیدن به این اثر، می توانید دامن بلند را با یک کمربند بسیار پهن تطبیق دهید.

 • برای ایجاد توهم و باریک نشان دادن ران ها و قسمت پایین بدن، می توانید یک دامن بلند در رنگ های تیره را انتخاب نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که دامن های بلند، بهترین گزینه برای دخترانی که از لحاظ سلامتی پا مشکل دارند می باشند.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل