سعیده حقیق دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

با افزایش سن چین و چروک پوست در نقاط مختلف بدن ظاهر می‌شود. چین و چروک روی دست نشان دهنده کامل و واضحی از بالا رفتن سن شما می‌باشد. در این تاپیک برای شما ۵ راه حل جهت پیشگیری و از بین بردن چین و چروک پوست را در نظر گرفته ایم.
 

ترفندهای ساده برای از بین بردن چین و چروک پوست دست :

1- به دستتان حتما" ضد آفتاب بزنید . نور خورشید در ایجاد چین و چروک روی دستها نقش بزرگی ایفا می‌کند .همانطور که از پوست صورتتان محافظت می‌کنید از پوست دستهایتان نیز محافظت کنید و قبل از بیرون رفتن حتما" از یک ضد آفتاب خوب که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند استفاده کنید . این کار باعث می‌شود که پوست دست شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید چروک نشود.

2- از دستهایتان محافظت کنید . مواد شیمیایی خشن مثل سفید کننده‌ها و تمیز کننده‌های دیگر به دست‌های ما آسیب زیادی وارد می‌کنند و باعث می‌شوند که دستهای ما زودتر پیر شوند. بنابراین وقتی از این تمیز کننده‌ها استفاده می‌کنید همیشه از دستکش پلاستیکی استفاده کنید.

3- از روشهای درمانی لیزری مثل میکرودرم ابریژن نیز می‌توانید استفاده کنید.در این روش ، لایه‌های فوقاتی پوست صیقل داده می‌شود. علاوه براین، میکرودرم ابریژن برای عوض کردن تن رنگی پوست و لکه‌های پوست و کاهش چین و چروک پوست دست هم مفید است.

 

ترفندهای ساده برای از بین بردن چین و چروک پوست دست


4- دستهایتان را مرطوب کنید . با مرطوب نگه داشتن دستتان می‌توانید ظاهر چین و چروکهای دستهایتان را بهتر کنید . از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید و از مچ تا نوک انگشتانتان را به کرم آغشته کنید و ماساژ دهید.

5- از یک لایه بردار شیمیایی استفاده کنید . لایه بردارهای شیمیایی صورت خیلی رایج هستند اما لایه بردارهای شیمیایی مخصوص دست نیز هر روز محبوبتر می‌شوند. بعد از استفاده از این کرم ، پوست دست کم کم پوسته پوسته می‌شود ،به این ترتیب پوستهای کهنه ازبین می‌روند و پوست جوان جای آن را می‌گیرند.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل