سارا قاسمی جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

همه خانم‌ها تقریبا چند عدد رژلب را روی میز آرایشی خود دارند . بعضی از رژلب‌ها شما را جذاب , مهربان و یا خیلی رسمی‌نشان می‌دهند. انتخاب رنگ رژلب خیلی مهم تر از خرید آن است. هیچ گاه مارک یا گران قیمت بودن رژ لب را ملاک زیبایی خود ندانید. در این تاپیک شما را به خرید و انتخاب رنگ رژ لب مناسب راهنمایی می کنیم.

رژ لب رنگ‌های مختلفی دارد که می‌توانید استفاده کنید اما برای هر صورت متناسب با رنگ آن یک رنگ خاص برای استفاده از رژ لب پیشنهاد می‌شود.

1 - برای افرادی که صورت آنها روشن است پس زمینه صورتی دارد رنگ آبی،رنگ قرمز و یا رنگ قرمز روشن با ته زمینه صورتی بسیار پیشنهاد می‌شود.

2 - برای افرادی که لب‌ها آنها کوچک است توصیه می‌شود از رنگی استفاده کنند که لب‌های آنها را پر نشان می‌دهد.که رنگ‌های روشن این ویژگی را دارند.پس توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن استفاده کنند.

3 - شاید گاهی رژ لب وارد دهان شما شود برای جلوگیری از این اتفاق لازم است که بعد از زدن رژ انگشتتان را داخل دهان کردن و لب‌های خود را ببنید و سپس انگشت خود را بیرون بکشید به این شکل دیگر رژ لب در دهان شما نخواهد بود.

4 - رژ لب رو لب‌های خشک و ترک خورده نمای زیادی نداد پس توصیه می‌شود لب‌های خود را نرم و مرطوب نگه دارید ،بهتر است از ویتامین E استفاده کنید تا لب‌های شما مرطوب بماند.

5 - گاه رژ مدت زمان کمی‌روی لبهای شما دوام دارد برای اینکه دوام رژ را بالا ببرید بهتر است وقتی بار اول رژ زدید دستمالی رو لب قرار دهید تا چربی‌های رو رژ گرفته شده و سپس دوباره رژ بزنید. می‌توانید این کار را چند باری انجام دهید تا رنگ دانه‌های رژ باقی بمانند و این دوام کار را بالا می‌برد.

 

راهنمای استفاده از رنگ رژ لب مناسب

 

6 - بهتر است لب‌های شما کمی‌درخشش داشته باشد،پس توصیه این است که از رنگ‌های مات کمتر استفاده کنید مخصوصا خانم‌های بالای چهل سال،از براق کننده لب هم می‌توانید استفاده کنید تا هم درخشش لب بیشتر شود و هم عمر و دوام رژ لب.

7 - رنگ رژ مهمترین مسئله نیست،شما می‌توانید ابتدا با خط لب دور لب خود را بکشید سپس با همان خط لب دور لب‌های خود را بکشید در سپس برق لب و یا رژ لب خود را بزنید.برای رژ قرمز بهتر است ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لب خود را با همان خط لب رنگ کنید در نهایت رژ قرمز را بزنید این کار دوام رژ شما رو هم بیشتر می‌کند.

8 - برای افزایش عمر رژ لب و در واقع حداکثر استفاده از رژ لب بهتر است که رژ خود را در ظروف مخصوص نگه داری کنید و همچنین هنگام استفاده لایه لایه از روی آن ببرید.

 

برق لب:

از برق لب هم میتوان به تنهایی استفاده کرد و هم به همراه رژ لب،برق لب باعث برجسته دیده شدن و درخشش لب می‌شود،پس استفاده از آن توصیه می‌شود اما برای افرادی که لبان برجسته ای دارند زیاد توصیه نمی‌شود.

 

خط لب:

خط لب باعث خوشفرم شدن لب‌ها می‌شود ،لذا بهتر است قبل و بعد از زدن رژ از آن استفاده کنید.در زدن خط لب نوک مداد جای حساسی است پس حتما از تمیز بودن و نرم بودن آن اطمینان حاصل کنید،می‌توانید با زدن نوک مداد روی دست از نرم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر رنگ رژ و خط لب کاملا متضاد باشند زیاد زیبا دیده نمی‌شود پس بهتر است این کار را نکنید.همانطور که اشاره شد بهتر است قبل از زدن رژ از خط لب استفاده کنید تا دوام رژ شما هم بیشتر شود.

 

استفاده از رژ لب:

رژ لب‌های مدل‌ها و انواع مختلفی دارند که رفته رفته به این تعداد اضافه می‌شود. رنگ رژ لب در انتخاب نقش پررنگی را دارد اما انتخاب رنگ به این موضوع وابسته است که رنگ مد چه رنگی است؟خانم‌ها به رنگ مد هم خیلی اهمیت می‌دهند.

بهتر است برای داشتن لب‌های زیبا در ابتدا خط لب را با یک رنگ خنثی بکشید .دقت کنید منظور خط خود لب است نه خط خارج آن،سپس می‌توانید خط لب مورد نظر خود را بکشید.حال نوبت به این است که سطح لبان خود را با رنگ مورد نظرتان پر کنید سپس از برس مخصوص خود استفاده کنید و این دو رنگ را در هم پخش کنید تا خط جدا کننده دیده نشود.این کار را هرچه با دقت بیشتری انجام دهید بهتر است.

 

داشتن لب‌های زیبا:

یکی از مشکلاتی که در آرایش بانوان وجود دارد و خیلی هم مشکلی بزرگی نیست،بزرگ جلوه دادن لب‌های نازک است.آرایش تاثییر زیادی در جلوه صورت فرد دارد و گاه معجزه می‌کند و همه چیز را عوض می‌کند،قبل از شروع از مرطوب کننده کرم لب جهت مرطوب کردن لبانتان استفاده کنید و لحظاتی صبر کنید تا جذب شود.

حال رنگ مورد نظر خود را برای رژ انتخاب کنید و به لبان خود بزنید(دقت کنید که اگر لب‌های شما نازک است ،رنگ‌های تیر لب شما را نازکتر هم نشان خواهد داد پس از رنگ‌های روشن استفاده کنید)

حال مداد لب متناسب با رنگ انتخابیتان را برداشته و شروع به کشیدن رو خارج خط لبتان کنید.سپس با کمک گوش پاک کن و یا استفاده ازانگشتان خود کمی‌خط را نرم تر کنید.

حال نوبت به استفاده از برق لب است،کمی‌برق لب روی لب پایینی در قسمت وسط لب بزنید،سپس با مالیدن لب‌ها بهم آن را پخش کنید.این کار باعث می‌شود لب‌های شما درخشان باشد و کمی‌درشت تر دیده شود و برق لب‌های رنگ دار این را افزایش می‌دهند.

به جای رژ لب می‌توانید از لاک لب نیز استفاده نمایید تا علاوه بر رنگ دادن به لب ، لبانتان پرحجم تر نیز به نظر آیند و دارای 8 رنگ زیر می‌باشد.


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : جوان ایرانی
برچسب ها : پوست, مو, زیبایی, آرایش و زیبایی, جوانسازی پوست, چهره ای زیبا و جذاب, راهنمای استفاده از رنگ رژ لب مناسب, رنگ رژ برای لب های کوچک, رنگ رژ برای لب های بزرگ, رنگ رژ لب مناسب, رنگ رژلب, میز آرایشی, لب‌ های خشک و ترک خورده, دوام رژ, رنگ رژ, برق لب, خط لب, خوش فرم شدن لب‌ ها, استفاده از رژ لب, داشتن لب‌ های زیبا, آرایش بانوان, بزرگ جلوه دادن لب‌ های نازک, لاک لب, skin, hair, beauty, skin rejuvenation, beautiful and charming face, guide to the perfect lipstick color, for small lip color lipstick, great lipstick color for lips, right lipstick color, color lipstick, beauty desk, dry and cracked lips, lasting lipstick, color of lipstick, lip, welcome lips form, the use of lipstick, having a beautiful lips, make-up ladies, exaggerate the thin lips, lip lacquer


موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل