ندا نیک روش چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

جشن عروسی یک روز خاص برای شما محسوب می شود بنابراین خوشحال و راضی بودن مهمانان عروسی نیز برای شما اهمیت بسیاری دارد. در اینجا به رایج ترین موضوعاتی که معمولا در اینگونه جشن ها مورد شکایت واقع می شوند، به صورت خلاصه توضیح داده شده است و همچنین در ارتباط با هر کدام راهکارهایی برای مقابله با آنها پیشنهاد شده است.

 

نتوانستم غذا بخورم

سعی کنید درباره حساسیت ها و پرهیزهای غذایی از برخی مهمانان نزدیکتان بپرسید. البته درست است که رسیدگی به نیازهای تمام مهمانان سخت خواهد بود. اما ارائه ی یک منویی که برای اکثریت مهمانان قابل قبول باشد بسیار راضی کننده تر خواهد بود.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

شکایت کردن از نداشتن میز مناسب

سعی کنید چیدمان نشستن مهمان ها را طوری برنامه ریزی کنید که دور هر میز هر کس با چند نفر از دوستان و آشنایان خود همراه باشد. نشستن در کنار غریبه ها احساس ناراحتی به شخص خواهد داد مخصوصا اگر بقیه اعضای میز همدیگر را بشناسند و شما تنها فرد اضافی میز باشید.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

غذا دیر سرو شد

وقتی که شکم شروع به صدا در آوردن می کند، مهمترین مسئله پیش از اینکه مهمانان شروع به شکایت کردن بکنند، فراهم و سرو نمودن هرچه سریعتر غذاست. انتظار طولانی برای شام یکی آزار دهنده ترین مسائل مهمانان در شب عروسی است. بنابراین هنگام گرفتن سالن، در مورد به موقع سرو شدن غذا حتما تاکید کنید.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

آهنگ پخش شده مناسب نبود

اگر صدای آهنگ بسیار بلند یا بی مناسبت به جشن عروسی باشد، مهمانان علاقه ای به ان نشان نخواهد داد و عروسی کسل کننده خواهد شد. در مورد میزان بلندی صدا سعی کنید طوری باشد که مهمانان مکالمات خود را بشوند اما در زمان مناسب از کمی بلند تر کردن صدای آن نترسید.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

تاریخ و زمان عروسی مناسب نبود

مهمانان معمولا از تاریخ عروسی به دلیل مشغله کاری زیاد خود شکایت می کنند. به هر حال، اگر شما همچنان اصرار دارید که مراسم تان در یک روز خاصی در طی هفته برگزار شود بنابراین می توانید با اعلام به موقع و زودتر از موعد تاریخ به آنان تا حدودی از نارضایتی آنان بکاهید. زودتر اعلام کردن باعث می شود که برنامه های خود را به نعویق بیاندازند و خود را برای عروسی آماده کنند.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

هوا بسیار سرد یا گرم بود

مهمانی هایی که در فضاهای بیرون برگزار می شودچالش دیگری برای شما محسوب می شود. شما در سایه لطف همه چیز از باد گرفته تا باران و حتی موقعیت خورشید مراسم خود را برگزار می کنید. بنابراین اگر هوا بسیار سرد است از چراغ های گرمایی ویژه در محوطه استفاده کنید. اگر هوا بسیار سرد است از قرار دادن سایه بان هایی در محوطه مطمئن شوید. در واقع از آنجایی که شما می خواهید از زیبایی بیرون لذت ببرید، سعی کنید امکاناتی را فراهم کنید که مهمانان نیز از آن لذت ببرند.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

نتوانستم با عروس و داماد صحبت کنم

مهمانان شما به مراسم می آیند تا بخشی از روز خاص زندگیتان شوند. واضح است که آنها می خواهند شما را در روز عروسی تان ببینند و حداقل به شما تبریک بگویند. اگر شما استرس زیادی دارید، فراموش نکنید تا میزبان خوبی برای آنها باشید.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی

 

پیدا کردن مکان جشن آسان نبود

در انتخاب مکان جشن دقت کنید که پیدا کردن مسیر آن برای مهمانان سهل الوصول باشد. اگر باغ یا مکانی در بیرون شهر است سعی کنید از کروکی و نقشه در کنار کارت عروسی استفاده کنید. در اخر نیز به آنها نشان دهید که چقدر از حضور آنها خرسند شده اید.

 

 برترین شکایت مهمانان در طی جشن عروسی



شارژ سریع موبایل