ندا نیک روش سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

اگر به رنگ و وسایل هنری علاقه دارید، می توانید خانه خود را نیز به همین سبک دکور کنید. به طور مثال، کاغذدیواری هایی که به صورت دستی طراحی شده اند یا وسایل تزئینی متنوعی که رنگ های شاد و هنری دارند و هویت ویژه ای به خانه می بخشند.
 

 خانه هنری


خانه در یک نگاه

خانه: پورتلند –اورگان

متراژ: 222 متر مربع – سه خوابه – دو سرویس بهداشتی

 

 خانه هنری
 

طراح این خانه دوست داشته است که دیوارهای سیمانی و آجری در داخل خانه دیده شوند تا با کفپوش چوبی، تضاد زیبایی ایجاد کند.

روشنایی

 

 خانه هنری
 

در گوشه ای از این خانه فضای نورگیری وجود دارد که می توان از تابش آفتاب در آنجا بهره گرفت. نوری که از سقف وارد خانه می شود، علاوه بر روشن کردن فضا، حریم خصوصی خانه را نیز حفظ می کند.

فضای غذاخوری

 

 خانه هنری
 

میزناهارخوری این خانه با دست و از چوب ساخته شده است و ترکیب هنری بسیار جالبی دارد. همان طور که در تصویر هم می بینید، می توانید یک نیمکت ساده و اما جالب بسازید و در کنار میزی که از چوب و شیشه درست شده است قرار دهید. حتی برای ایجاد تنوع روبه روی آن صندلی های فلزی بگذارید. برای روی میز هم می توانید از دکوری های چوبی بهره بگیرید.

اتاق نشیمن

 

 خانه هنری
 

برای فضای نشیمن می توانید از زیبایی پنجره ها بهره بگیرید. برای آنها قاب های چوبی در نظر بگیرید. با این کار می توانید با گرمای چوب و طبیعی بودن آن حس خوبی به فضا ببخشید.  

 

 خانه هنری
 

این طرح wabi-sabi نام دارد و برای کشور ژاپن است. این طرح از المان های طبیعی برای چیدمان خانه بهره می گیرد تا زیبایی بیشتری را به فضا القا کند. در این خانه قدیمی از آشپزخانه بی استفاده خانه به عنوان اتاق کار استفاده شده است.


 خانه هنری
 

برای اتاق نشیمن، می توانید دیوارها را با انواع کاغذهای مختلف و متنوع کاغذدیواری کنید. رنگ و طرح های هنری در اینجا حرف اول را می زنند.

 

 خانه هنری
 

سرویس بهداشتی این خانه بسیار عجیب و جالب است. همچنان از سنت های ژاپنی برای ساخت وان استفاده شده است. همان طور که می بینید، در اینجا نیز چوب حرف نخست را می زند. سینک دستشویی نیز شبیه طرح های طبیعی و سفالی ساخته شده است.


 خانه هنری

 
دستشویی دوم این خانه نیز همان طور با طرح ها و دکوری های چوبی پوشانده شده است. کفپوش آن نیز چوبی و تیره و دیوارها نیز به شکل سنگ ریزه های مشکی هستند.

 

 خانه هنری
 

این اتاق خواب طراحی بسیار متفاوت و جالبی دارد. تختخواب که شبیه گاری است، پوشش پنجره ها چوبی و کرکره مانند هستند. دیوارها و کف با طرح شبیه فلز پوشیده شده اند و همه چیز به طرز جالبی خالی و متفاوت هستند.


 خانه هنری
 

حتی در راهروهای خانه نیز از طرح چوبی و قدیمی و سیمان و آجر برای زیباسازی فضا استفاده شده است. نیمکت های ردیفی که گوشه این راهرو قرار دارد چیز است که ما تقریبا هرگز در خانه آنها را نمی بینیم. این صندلی ها جزو مبلمان شهری دسته بندی می شوند و در پارک و .. می توان نمونه های آن را دید.

 

 خانه هنری
 

رنگ قرمز استفاده شده برای دیوارهای آشپزخانه یکی از ایده های خوب برای این خانه به شمار می رود. البته شاید در نگاه اول خیلی جذاب باشد اما پس از چند روز به آن عادت خواهید کرد.

 

 خانه هنری
 

این که در تصویر می بینید، سینک ظرفشویی است که اطراف آن با ورقه های مسی پوشانده شده است. روی آن نیز یک لایه ورقه چوبی کار گذاشته شده است. زیبایی این ترکیب، با در حصیری و سبد مانند در جلو تکمیل شده است. بریا کف آشپزخانه نیز می توانید از قالی های حصیری و طبیعی استفاده کنید تا با دکور تناسب بیشتری داشته باشد.

 

 خانه هنری


در زیر پنجره های اتاق نشمین می توانید کابینت های دیواری کار کنید تا علاوه بر قرار دادن انواع وسایل در داخل آنها، بر زیبایی فضا هم بیفزایند. روی این کابینت ها می توانید گلدان یا دکوری های زیبا قرار دهید. یا حتی برای نشستن هم از سطح آنها کمک بگیرید.

 

 خانه هنری



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل