سارا قاسمی سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

یک روش طبیعی و خانگی برای پاکسازی پوست جهت زیبایی و طراوت پوست دست و جلوگیری از خشن و زمخت شدن دست در فصل پاییز و زمستان , با چندین مواد طبیعی ساده که در هر خانه ای پیدا می‌شود.

استفاده از اسکرابی که با مواد طبیعی تهیه شده باشد بی‌شک تاثیر درمانی قابل‌ملاحظه‌ای در پاکسازی پوست و سالم‌سازی آن دارد.

این اسکراب به دلیل دانه‌های سخت نمکی که در خود دارد سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و با کمک روغن گیاهی که در خود دارد آبرسانی مناسبی به سطح پوست می‌کند.

روش تهیه : ۲ قاشق روغن کرچک طبیعی را با ۲ قاشق نمک دریایی ریز و یک قاشق روغن جوانه گندم مخلوط کنید و آن را به خوبی هم بزنید.

موارد مصرف: این ماسک را پشت دست‌تان بمالید و آن را به خوبی روی پوست ماساژ دهید تا به کمک آن به پاکسازی پوست و از بین رفتن سلول‌های مرده پوستی کمک کنید.


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : جوان ایرانی
برچسب ها : پوست, مو, زیبایی, آرایش و زیبایی, جوانسازی پوست, چهره ای زیبا و جذاب, پاکسازی پوست, زیبایی و طراوت پوست, جلوگیری از خشن و زمخت شدن دست, اسکراب, پاکسازی و سالم‌سازی پوست, دانه‌های سخت نمکی, سلول‌های مرده سطح پوست, نمک دریایی ریز, ماساژ بدن با اسكراب دریایی, از بین رفتن سلول‌های مرده پوستی, پاکسازی پوست دست, اسکراب نمک دریایی, skin, hair, beauty, skin rejuvenation, beautiful and charming face, cleansing skin, beauty and youthful skin, avoid harsh and rough hands, scrub, skin cleansing and purification, hard grains of salt, dead cells from the skin's surface, sea salt is fine, massage, body scrub with sea, the elimination of dead skin cells, skin cleansing, sea salt scrub


موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل