سارا قاسمی جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

روغن نارگیل از محصولات منحصر به فردی است که تنها در مصارف آشپزی کاربرد ندارد بلکه می توان از آن جهت اهداف زیبایی هم بهره برد.در اینجا به مواردی خواهیم پرداخت که با کمک آنها می توانید تغییرات مثبتی در پوست و بدن خود ایجاد کنید.

 

لایه بردار و روشن کننده پوست

بعضی از مردم ترجیح می دهند لایه برداری پوست را خودشان در خانه انجام دهند، در این صورت ترکیب دو قاشق غذا خوری شکر و 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل بسیار می تواند کمک کننده باشد.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

نرم کننده مو

روغن نارگیل می تواند به عنوان نرم کننده مو نیز عمل کند. همه ی کاری که باید انجام دهید این است که مقداری روغن نارگیل به آب درحال جوشش بریزید و بقیه آن هم بسیار ساده است آن را بر روی موهای خود قرار دهید و از فواید آن بهره مند شوید.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

پاک کردن آرایش چشم ها

آیا شما یک تکه ابر پنبه ای دارید؟ خب ،کافیست آن را به مقداری روغن نارگیل آغشته کنید، آنگاه شما یک آرایش پاک کن خوبی که مانند همانی است که در فروشگاه ها عرضه می شود خواهید داشت و برای لوازم آرایش ضد آب نیز کاربرد دارد.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

مرطوب کننده بدن

گاهی اوقات روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد در حال حاضر به عنوان لوسیون فوق العاده مورد پذیرش استفاده کنندگان واقع شده است.در طول روز آن را بر روی بدنتان استفاده نمایید بدون شک احساس تفاوت خواهید کرد. نرمی و درخشندگی پوست از اثرات آن خواهد بود.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

مراقبت از ناخن ها

بیشتر ما از اهمیت تمیز و سالم نگه داشتن ناخن ها آگاهیم. به نظر می رسد بعضی از مردم نه مواظبت می کنند نه می دانند که چطور باید این کار را انجام داد. برای آنهایی که به راهنمایی احتیاج دارند: از روغن نارگیل بر روی ناخن هایتان استفاده نمایید. در آنصورت خواهید دید که به طور باورنکردنی تمیز و قوی شده اند.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست

 

لب ها

شما می توانید از روغن نارگیل برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و شفافیت لب هایتان نیز بهره ببرید. روزانه مقداری از ان را بر روی لب هایتان قرار دهید تا تاثیر آن را ببینید.

 

فواید باور نکردنی روغن نارگیل در زیبایی و پوست


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : زیگیل
برچسب ها : پوست, مو, زیبایی, آرایش و زیبایی, جوانسازی پوست, چهره ای زیبا و جذاب, فواید باور نکردنی روغن نارگیل, زیبایی و پوست, لایه بردار و روشن کننده پوست, نرم کننده موی نارگیلی, مرطوب کننده بدن نارگیلی, مراقبت از ناخن ها و نارگیل, روش جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب ها, مواد بهداشتی نارگیلی, فواید روغن نارگیل, روغن نارگیل, skin, hair, beauty, skin rejuvenation, beautiful and charming face, benefits of coconut oil, beauty and skin, skin brightening peel, coconut hair conditioner, coconut body moisturizer, nail care and coconut, effective way to prevent flaking lips, hygiene coconut, coconut oil benefits, coconut oil


موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل