ندا نیک روش جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰

آیا شما باردارید؟تبریک می گویم! حالا که  می خواهید در آینده مادر شوید،  مطمئن هستم که دوست دارید  راهنمایی و پیشنهادات مختلف در طول روز در مورد چگونگی مراقبت  از سلامتی خود بدانید.توجه کنید که  بارداری فقط 300 کالری اضافی و انجام حرکات یوگا و فعالیتهای ورزشی روزانه نیست .  شما باید سالم بخورید. اما آیا تاکنون  اقلام ضروری که باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد  فکر کرده اید؟ اگر نمی دانید، پس این مقاله برای شما است.


5 آب میوه برای زنان باردار

 یکی از بهترین عادت ها  در دوران بارداری  تغذیه است. نه تنها ، یک لیوان آب سالم در روز هم شما را سرحال می کند. هم پوست را درخشان میکند. اگر نمیتوانید زیاد آب بنوشید با ما همراه باشید:

 
 5 آبمیوه سالم در دوران بارداری
 

1-آب سیب

 نوشیدن یک لیوان آب سیب روزانه  قطعا شما را در طی ماههای بارداری سالم نگه میدارد. در اینجا یک دستور ساده است:

2-3 عدد سیب را پوست بکنید و بجوشانید سپس بگذارید خنک شود بمدت یک دقیقه در بلندر بریزید سپس در لیوان ریخته و مقداری آب لیموی تازه بریزید در یخچال 1 ساعت بماند سپس بنوشید.

 

 5 آبمیوه سالم در دوران بارداری
 

2-آب  گواوا:

گواوا یک میوه ای است که  مانع از مشکلات مربوط به یبوست در دوران بارداری است. برای تهیه یک لیوان آب  تازه گواوا ، به دو عدد گواوا و دو قاشق غذاخوری شکر، آب لیمو، و زنجبیل نیاز دارید.

در اینجا دستور تهیه آن را یاد می گیریم:

گواوا را بجوشانید و بگذارید خنک شود سپس به مخلوط کن ریخته و آب لیموی تازه و زنجبیل بریزید سپس مخلوط کرده و یخ بریزید.

 

 5 آبمیوه سالم در دوران بارداری
 

3. آب انگور:

آب انگور برای حس چشایی شما بسیار مفید خواهد بود اکنون دستور تهیه این آب میوه را می خوانیم:

500 گرم انگور دانه شده را داخل مخلوط کن ریخنه و یکی دو دقیقه  روشن میکنیم سپس در یخچال گذاشته تا سرد شود.
 

 5 آبمیوه سالم در دوران بارداری
 

4. آب  چغندر :

برای تهیه یک لیوان  آب چغندر تازه، 4  عددهویج، 2عدد چغندر ،  1 عددسیب لازم است همه مواد را ریز کرده و در بلندر ریخته مقداری یخ می ریزیم فورا بنوشید سه بار در هفته می توانید از این آبمیوه بنوشید.

 
 5 آبمیوه سالم در دوران بارداری
 

5- موز و عسل

ترکیب  موز، شیر و عسل کاملا شگفت انگیز است. این طعم لذیذ  به عنوان نوشیدنی بعد از ظهر کامل است. دستور تهیه آن: - نصف فنجان شیر، یک موز رسیده ،  یک قاشق غذاخوری عسل. در مخلوط کن بریزید تا صاف شود سپس تکه های یخ بریزید سرد بنوشید.



شارژ سریع موبایل