ندا نیک روش چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

می‏ گویند سه ثانیه اول در هر برخورد مهم ترین لحظه ها در تمام روابط است. اگر طی این زمان كوتاه بتوانید تاثیر لازم را بگذارید، برده اید! اما اگر نتوانید، مدت‎ ها باید تلاش كنید تا تاثیر سه ثانیه طلایی از دست رفته را از ذهن بیننده پاك كنید. وقتی راه ساده‏تری دارید، بهتر است سراغ آن راه بروید تا اینكه بخواهید تمام عمر پاك‎كن به دست دنبال حافظه این و آن باشید.

راهكار این است: پیش از هر چیز اعتماد‎‏به نفس داشته باشید. لبخند بزنید، آرام باشید و مهربان. بعد هم حواس تان به چیزی كه می ‏پوشید باشد. رنگ‏ها را بشناسید و مدل های مناسب و برازنده‏تان را تشخیص دهید و این دو را با هم تركیب كنید. حالا كه فصل سرد از راه رسیده، ما به شما كمك می‏كنیم تا ظاهرتان گرم‏تر از همیشه به نظر برسد تا بتوانید تاثیر خوبی روی اطرافیان تان بگذارید.

 

یك خانم قد بلند آراسته

اگر نگاهی به بقیه صفحات مد و لباس همین شماره انداخته باشید متوجه می‏شوید كه این لباس برای خانم‏های قد كوتاه ممنوع و برای قدبلندها ایده آل است، ضمن اینكه تركیبی از دو رنگ مشكی و بژ تیره است كه در كنار هم یك ظاهر فوق العاده گرم و جذاب از شما ارائه می دهند.

- باتوجه به فرم یقه، پیشنهاد می كنیم موهای تان را ببندید، اما از آنجا كه قدتان بلند است می‏توانید موها را پشت سرتان جمع كنید. بالا بستن موها باعث قد بلندتر نشان دادن شما می‏شود.

 

 رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها

 

- اگر شكم و پهلو دارید، بلوز مشكی روی شكم باعث می‏شود اندام‏تان متناسب به نظر برسد. این راهكار را در مورد انتخاب سایر لباس های‏تان هم در نظر داشته باشید.

هنگام خرید پیراهن‏های بافتنی به هیچ وجه سراغ گزینه های ارزان قیمت و بی كیفیت نروید؛ این مدل ها خیلی زود كش می آیند، جا می اندازند و از همه بدتر به اصطلاح بافت‏شان گلوله می‏شوند. هنگام خرید می‏توانید بخشی از لباس را كمی بكشید و از قابلیت ارتجاعی آن مطمئن شوید. اگر موقع كشیدن بافت سر جای اولش برنگشت احتمالا می شود حدس زد كه این لباس ظرف مدتی كوتاه از ریخت می افتد!

- زیورآلات لباس‏ها را از خشك و خالی بودن در می آورند. این گردنبند مشكی بلند یك تركیب بصری زیبا ایجاد می كند و شیك بودن ظاهرتان را چند برابر خواهد كرد.

 

دخترانه تر از همیشه

چند نكته اساسی را به خاطر داشته باشید؛ اول از همه وقتی پاییز و زمستان می‏رسند قید شلوار جین آبی برفی را بزنید و سراغ مدل هایی با رنگ‏های تیره‏تر بروید. پیشنهاد می‏كنیم از سرمه ای پررنگ به هیچ وجه غافل نشوید. اگر بگوییم تمام پلیورهای‏تان می‏توانند با این رنگ ست ‏شوند بیراه نگفته ایم.

- یكی از نكات ظریفی كه می‏توانید رعایت كنید توجه به نوع بافت پلیورتان است. جالب اینجاست كه هرقدر این بافت درشت‏تر باشد، شما را گرم‏تر نشان می دهد. بافت های ریز مجلسی‏تر هستند؛ توجه به این نكته بیشتر از چیزی كه فكرش را كنید موقع انتخاب لباس به شما كمك می كند. پیشنهاد ما این است كه برای مجالس خودمانی‏ و دور‏همی‏های ساده سراغ بافت های درشت بروید و بافت ریزها را بگذارید برای وقت‏هایی كه با طرف مقابل تان كمی رودربایستی دارید.

 

 رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها

 

- هنوز برای انتخاب بوت مناسب زمان دارید، اما در عین حال هوا هم سرد شده و نمی‏شود پرونده‏ تابستانی‏ها را دوباره باز كنید. در چنین وضعیتی بهترین انتخاب، داشتن یك جفت نیم بوت شیك با یك رنگ مناسب است. مشكی با همه رنگ‏ها هماهنگ می‏شود و قهوه ای تیره هم برای نشستن در كنار جین سرمه ای عالی است. انتخاب با شماست!

- برای اینكه كمی رنگ به حال و هوای این ست اضافه كنید خوب است زرشكی را مد نظر داشته باشید. یك كیف چرمی زرشكی تیره همراه دستبندی چرمی به‏همین رنگ انتخاب خوبی است كه در كنار پلیور و سایر اجزای ست می نشیند.

بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی گیرند اما كافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن تان ببینید. این پلیور زردرنگ هم در نگاه اول همین طور است، اما كافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای تان را عوض كند.

- پلیور این مجموعه جان می دهد برای خانم‏هایی كه به خاطر پوشیدن لباس‏های گشاد و راحت عاشق پاییز و زمستان هستند! همان‏هایی كه از حالا ساق دست‏های رنگارنگ شان را تهیه كرده اند و می خواهند یك ظاهر شلوغ اما بانمك از خودشان نشان بدهند.

- زرد، نارنجی و قرمز هر سه از رنگ‏های گرم هستند. اگر رنگ موهای تان مشكی یا بلوطی است یا حتی سراغ رنگ‏هایی با تناژ قرمز رفته اید این ست می‏تواند ظاهرتان را گرم تر از همیشه نشان دهد. درمورد آخر می‏توانید سراغ پلیور زرشكی هم بروید.

 

 رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها

 

- هماهنگی رنگ كیف و كفش در این مجموعه كمك می كند از شنبه به چهارشنبه نپرید. زرشكی رنگی است كه هم با زرد هماهنگ است و هم با سفید.

- این دستمال گردن علاوه بر بانمك كردن ظاهرتان می‏تواند كاربرد دیگری هم برای تان داشته باشد؛ این دستمال گردن می تواند یك تل پارچه ای با مزه باشد كه روی موهای تان می‏نشیند و به صورت‏تان رنگ و انرژی می دهد.

 

این طور آرایش کنید

برای این مجموعه، دو رنگ در ظاهرتان كارساز می‏شوند؛ اولی سبز تیره است و دومی زرشكی یا قرمز تیره. شما می‏توانید برای جمع های دخترانه، پایه سایه چشم تان را مسی بزنید و بعد روی آن را با سبز تیره پر كنید. اگر چشم های تان قهوه ای است این رنگ‏ها شما را جذاب‏تر می كنند. برای لب‏ها هم از رژ‏ قرمز تیره استفاده كنید. یادتان باشد هر چه تیرگی لوازم آرایش تان بیشتر باشد ظاهرتان گرم تر به نظر می‏رسد.

 

ملایم و شیك پوش

كاردیگان شما نماینده سلیقه شماست. به همین خاطر حالا كه فصل كاردیگان پوشی رسیده، سراغ مدل هایی بروید كه رنگ شان به پوست تان بیشتر می آیند و مدل شان با تیپ شما هماهنگ‏تر است. مثلا این مدل برای خانم‏های لاغر اندام مناسب است. رنگ این كاردیگان گرم است و روشن بودنش باعث می‏شود افراد در آن توپر به نظر برسند. حالا فرض كنید همین مدل را خانمی كه بازوهای درشتی دارد بپوشد؛ نتیجه رضایت‏بخش نخواهد شد.

- بیشتر ما در كمد لباس‏های مان یك تی شرت سفید داریم. حالا اگر یقه‏اش مثل این مدل بسته باشد بهتر است. می‏توانید تی شرت‏های تابستانه و یقه بسته تان را زیر كاردیگان‏های تان بپوشید و با مدل های قدیمی یك تیپ تازه بزنید! فقط یادتان باشد به هماهنگی رنگ تی شرت و كاردیگان دقت كنید.

 

 رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها

 

- به دستبند نگاه كنید: درست مثل این است كه گدازه های ماگما را توی زمان خشك كرده باشید! این قرمز آتشین نماینده مطلق گرماست و با سایر اجزای این مجموعه هم هماهنگ است. هماهنگی بین انگشتر و دستبند نكته دیگری است كه می‏توانید به آن توجه كنید. اگر از این سبك انگشترها خوش تان می آید بد نیست سری به برند مانگو بزنید. مشابه این مدل را آن جا می‏توانید پیدا كنید.

- دستمال گردن‏ها اگر دور گردن پیچیده شوند گردن را كوتاه‏تر نشان می دهند و اگر باز باشند، می‏توانند بالاتنه را كمی بلندتر نشان دهند. پس مدل دستمال گردن تان را باتوجه به این نكته انتخاب كنید.

- از آنجا كه كلیت ست ما رسمی است، باید یك نیم بوت رسمی هم برایش انتخاب كنیم. این مدل با تركیب زیبای بژ و طلایی انتخابی ایده آل به‏نظر می‏رسد. اگر طلایی نداشت به صورتی ملایم و بژ راضی شوید. با این رنگ‏ها هم كارتان راه می افتد.

 



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل