سارا قاسمی شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

هر چیزی که قابل اندازه گیری باشد، قابلیت بهتر شدن را هم دارد، این اصلی است که بیشتر افراد به آن اعتقاد دارند و پیگیرش هستند. در دنیای امروز، ابزار هوشمند در حیطه فیتنس و تناسب اندام، با تعداد کثیری از افرادی که در آن فعال هستند، تغییرات چشمگیری داشته و مانیتورهای ضربان قلب بازار را فراگرفته است.

اما برای کسانی که علاقه مند به تمرینات با وزنه هستند چطور؟ آن‌ها چطور می‌توانند حجم گیری بدن و عضلات‌شان را بر حسب زمان پیگیری کنند؟ بوفلکس، با دمبل‌های سلکت تچ ۵۶۰ ( SelectTech 560) به این نیاز جواب داده است. ممکن است این وسیله اساساً یک دمبل باشد، اما هوشمند است، ترکیب متضادی از انواع آن. با مجله علم ورزش همراه شوید تا نسل جدیدی از تکنولوژی ورزشی در قالب دمبل را به  شما معرفی کنیم.

 

دمبل هوشمند بوفلکس Bowflex برای افزایش کیفیت تمرینات

 

چه چیزی باعث می شود دمبل هوشمند سلکت تچ ۵۶۰ از سایر انواع آن متفاوت باشد؟ برای مبتدی‌ها، بهترین گزینه است چون کسی که تازه کار است می‌تواند از تمرینی هدایت شده لذت ببرد چون این دمبل‌ها، پیگیر تعداد تکرارها، ست‌ها و میزان کالری سوخت شده هستند. طرح فشرده این دمبل، می‌تواند جایگزین ست کامل همه دمبل‌ها شود، یعنی یک جفت دمبل به جای تمام دمبل‌های مورد نیاز. مخصوصاً اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید و جاگیر نبودن وسایل برای‌تان مهم است.

این دمبل‌ها با استفاده از بلوتوث، اطلاعات تمرینی را به طور بی‌سیم به آی فون یا ابزار اندرویدی تان ارسال کرده و سنسورهای الکترونیکی همبسته ۳DT، تعداد تکرارها و میزان وزن تمرین شده را با فرستادن یک علامت شنیداری پیگیری می‌نماید تا بدانید که تمرین را به درستی انجام می دهید یا نه.

تمریناتی که پیش از وزنه زدن در این اپلیکیشن ارائه می‌شود، به شما ایده می‌دهد که چطور روی این تمرین کار کنید، همچنین می‌توانید پیگیر روند پیشرفت‌تان باشید، البته اگر پیشرفت مهمی داشته باشید نتایج آن به اشتراک گذاشته می شود. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که به راحتی با پیچاندن دسته دمبل، وزن را تدریجاً از ۵ به ۶۰ پوند افزایش دهید.



شارژ سریع موبایل