سمیه قاسمی چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و کاغذی را بعد از استفاده دور نریزید، از آنها برای ساخت وسایل تزئینی بسیار زیبا می توانید استفاده کنید.

در این مطلب به شما نحوه ساخت آونگ های پلاستیکی به شکل آویز پیتزا را آموزش می دهیم که از ظروف پلاستیکی و کاغذی یکبار مصرف ساخته می شوند.

آموزش تصویری مربوط به این مطلب را گام به گام دنبال کنید تا شما هم بتوانید این آونگ های زیبا را برای استفاده در جشن ها و مهمانی های خود یا برای تزئین اتاق کودکانتان به کار گیرید.

 

مواد لازم برای ساخت آونگ های تزئینی:

بشقاب های یکبار مصرف پلاستیکی یا کاغذی

رنگ های تیوپی

قلم مو

قیچی

طناب نازک

بعد از اینکه تمام مواد مورد نیاز را تهیه کردید، شروع به ساخت این آونگ ها نمایید. در ابتدا توسط قلم مو بشقاب ها را همانطور که در تصویر می بینید به رنگ های مشابه پیتزا رنگ نمایید. پس از آن توسط قیچی یا موکت بر این بشقاب ها را به قطعات مثلثی کوچک هم اندازه تقسیم نمایید. این کار را حتما باید با دقت انجام دهید تا تمام قطعات به یک اندازه بریده شود. تفاوت اندازه های برش میتواند از جلوه و زیبایی آویز ها بکاهد.

در گام بعدی قطعات بریده شده پیتزا را با رد کردن طناب نازک از داخل آنها کنار هم و روی طناب بچینید. دقت کنید همانطور که اندازه برش ها مهم است فاصله قرار گیری هر کدام از قطعات روی طناب نیز اهمیت زیادی دارد. این فاصله ها باید به  یک اندازه و ثابت باشد. از این آونگ های زیبا می توانید برای تزئین درب اتاق کودکانتان استفاده کنید. اکنون به شما پیشنهاد می کنیم آموزش تصویری مربوط به این آونگ ها را با دقت مشاهده نمایید تا بتوانید این وسایل تزئینی را به بهترین شکل تهیه نمایید.

 

 روش ساخت آونگ تزئینی پلاستیکی به شکل پیتزا

 

 روش ساخت آونگ تزئینی پلاستیکی به شکل پیتزا

 

 روش ساخت آونگ تزئینی پلاستیکی به شکل پیتزا

 

شما می توانید گزینه های دیگر رنگ آمیزی و روش های مختلف ساخت این آونگ ها را نیز امتحان نمایید. ما برای جلب نظر کودکان و دوستداران پیتزا این طرح را به شما پیشنهاد دادیم.



شارژ سریع موبایل