امین شجاعی دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

ترجمه مجموعه داستان «اتوبوس جادویی» که چندسال قبل نسخه انیمیشنی آن با عنوان «سفرهای علمی» از تلویزیون پخش می شد، توسط انتشارات پیام آزادی منتشر و راهی بازار نشر می شود.

هادی سنجری مسئول چاپ انتشارات پیام آزادی درباره آثار در دست چاپ این ناشر گفت: برای نمایشگاه کتاب تهران که اردیبهشت ۹۵ برپا می شود، علاوه بر کتاب های قدیمی و جدیدمان، دو مجموعه کتاب ۵ و ۸ جلدی برای نوجوانان را در دست آماده سازی داریم.

وی افزود: مجموعه «داستان های لویی» ۸ جلدی است که به قلم یووِ سگات نوشته شده و آیدین عمیق آن را ترجمه کرده است. هر جلد از این مجموعه، ۲۴ صفحه است و با قطع خشتی به چاپ می رسد. به علاوه همراه هر کتاب این مجموعه، یک لوح فشرده دی وی دی نیز عرضه خواهیم کرد که حاوی انیمیشنی است که از روی این کتاب ساخته و از شبکه پویا، برای بچه ها پخش شده است. این انیمیشن ها چند سال پیش با عنوان «سفرهای علمی» برای بچه ها از تلویزیون پخش شد.

مسئول چاپ انتشارات پیام آزادی در ادامه گفت: مجموعه دیگر، که ۵ جلد دارد، مجموعه «اتوبوس جادویی» است که به قلم جوانا کُل نوشته شده و ترجمه این مجموعه هم مانند «داستان هایی لویی» توسط آیدین عمیق انجام شده است. کتاب های این مجموعه هم در قطع خشتی و هر جلد با ۳۶ صفحه منتشر می شود.

سنجری گفت: مخاطبان اصلی این کتاب ها، دانش آموزان مقطع اول تا هفتم دبستان هستند. این دو مجموعه در حال آماده سازی برای چاپ و عرضه در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران هستند.

 



شارژ سریع موبایل