سمیه قاسمی شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

گزنه، درمان شوره مو

مراقبت از مو جزء وظایف اصلی تمام زنان می باشد. اگر شما می خواهید به شوره سر مبتلا نشوید و نشاط و درخشش موی خود را حفظ کنید، گزنه یک گزینه مطلوب است. اگر شما نمیتوانید شوره سرتان را با شامپو از بین ببرید و یا آلرژی دارید، گزنه می تواند یک راه حل ایده آل برای شما باشد.

 

اسطوخودوس، درمان ریزش مو

شما می توانید در خانه با آماده سازی این معجون، برای مراقبت از موهایتان، یکی از ساده ترین درمان ها را انجام دهید.

5 گرم اسطوخودوس را به 750 میلی لیتر آب جوش بیفزایید و دردرجه حرارت بالا به مدت 5 دقیقه بگذارید تا دم بکشد.

پس از آن باید منتظر بمانید تا ولرم شود و بعد آنرا صاف کنید و موهای تمیزتان را با این معجون به خوبی بشویید.

دقت کنید کف سرتان نیز باید به این محلول آغشته شود. سپس نیم ساعت صبر کنید تا موها و کف سرتان خواص مفید را جذب کند و بعد از گذشت مدت زمان انتظار، موهایتان را آبکشی کنید.

 

عسل و مراقبت از موها

مراقبت از موها در منزل کار سختی نیست. برای شما طرز تهیه دو معجون معجزه آسا را تهیه کرده ایم. استفاده از این محلول ها برای مراقبت از موها بسیار مفید خواهند بود.

 

عسل، ماسکی برای درخشندگی موها

1 قاشق چای خوری عسل ذوب شده و مایع را با 4 فنجان آب گرم مخلوط نمایید. این ماسک را بعد از شامپو، به پوست سر و بعد به ساقه موها بزنید. موهایتان را باید بدون شستشو خشک کنید. شما متوجه درخشش و روشنایی موهایتان پس از خشک شدن آنها با این ماسک خواهید شد. این ماسک را، برای مراقبت از مو در خانه تهیه کنید.

 

ماسک موی خشک با عسل

نصف لیوان عسل را با 1/4 قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. اگر موهای شما به طور معمول خشک هستند، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون کافی است. پس از آن، این مخلوط را به موهای خود آغشته کنید و به مدت نیم ساعت صبر کنید. نیم ساعت بعد موهای خود را با آب گرم و شامپو بشویید. شما می توانید ببینید که موهای خشک شما جانی تازه گرفته است.

 

درمانی برای ریزش مو

ریزش مو از مشکلات تجربه شده، توسط بسیاری از زنان است. جلوگیری از ریزش مو، با مراقبت از مو در خانه امکان پذیر است. راه حل ان نیز به شرح زیر است:

پیاز رنده شده 1 عدد

روغن کرچک 1 قاشق غذا خوری

روغن زیره سیاه و سفید 1 قاشق غذا خوری

پودر میوه کاج 1 قاشق چای خوری

همه مواد تشکیل دهنده، در یک ظرف مخلوط می شوند و یک روز در هفته روی پوست سرتان میتوانید استفاده کنید. شما باید نیم ساعت صبر نمایید و بعد با آب گرم شستشو دهید. با کمک این ماسک، می توانید از موهایتان در خانه مراقبت کنید و همچنین به غیر از تغذیه، درخشش موهایتان را نیز به نتایج آن اضافه کنید.



شارژ سریع موبایل