سمیه قاسمی شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

استرس، بی خوابی عصبی، فشار خون و بسیاری از علل دیگر می تواند باعث ایجاد سردرد های شدید و کشنده باشد. شروع این سردرد ها معمولا در گردن و پیشانی است و به تدریج به تمام سر گسترش می یابد، به طوری که هنگام شروع این سردرد ها زندگی شما قفل می شود وهیچ کاری را به غیر از دراز کشیدن و بی حالی مطلق، نمی توانید انجام دهید.

بنابراین سوالی که پیش می آید این است که آیا ممکن است سردرد شدید بدون دارو، درمان شود؟ آیا با درمان های گیاهی و روش های طبیعی می توان از شر این درد وحشتناک خلاص شد؟ در این مطلب راه هایی برای رهایی از سردرد های شدید در دو قسمت با استفاده از روش های طبیعی به شما آموزش داده می شود. با ما در بخش اول این راه حل ها همراه باشید.

 

نمک هیمالیا

دو قاشق چای خوری نمک هیمالیا را به یک فنجان آب لیمو تازه فشرده شده بیافزایید و محلول را به خوبی به هم بزنید تا نمک در آب لیمو به طور کامل حل شود.

از نمک معمولی استفاده نکنید. داخل این مواد نصف لیوان اب معمولی اضافه کنید و بطور یکجا سر بکشید.

نمک هیمالیا از 118 ماده معدنی شناسایی شده در دنیا شماره 84 را به خود اختصاص می دهد. این نمک حاوی مواد معدنی به خصوصی است که با کمک این مواد، سطح سروتونین موجود در خون را افزایش می دهد.

این مواد معدنی همچنین تعادل اسید قلیایی در بدن را حفظ کرده و سیستم عصبی را تقویت می کند. بنابراین کاهش چشمگیری در شدت سردرد شما خواهد داشت، مخصوصا برای سردرد های میگرنی بهترین درمان غیر دارویی و طبیعی است.



شارژ سریع موبایل